• Mirësevini tek Forumi Virtual

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diksutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti.

    Regjistrimi është plotësisht falas në komunitetin tonë, pasi të regjistrohesh do të gëzosh shumë të drejta si të japesh mendimin tënd në një diskutim, të hapësh një diksutim tëndin, të komunikosh me anëtarët e tjerë të komunitetit në mënyrë private, të marësh pjesë dhe të votosh në konkursin e poezisë dhe të fotografisë dhe shumë opsione të tjera... duke përdorur mënyrën më të thjeshtë dhe të sigurtë për tu rregjistruar
    GOOGLE Microsoft Yahoo

    Për cdo problem mos hezitoni të na " KONTAKTONI ".

Gjithmonë të uritur? Çfarë duhet të hani që të ndiheni të ngopur?

Loverboy

мαи ωιтн α мιѕѕιои


Na ndodh shpesh që na merr shpejt uria, vetëm pak kohë pasi kemi ngrënë. Na ngelet të përqëndrohemi tek ngopja. Gjithçka ka të bëjë me mbajtjen e ushqimeve në stomak sa më gjatë që të jetë e mundur sepse kur stomaku juaj është bosh, sinjalet biologjike të mbijetesës fillojnë të stimulojnë urinë. Pra, kur ngopja është e qëndrueshme, uria zvogëlohet.

Plotësia e stomakut nuk është gjithmonë në lidhje me numrin e kalorive. Shpesh bëhet fjalë për vëllim - sasia e ushqimit të konsumuar për të njëjtin numër kalorish. Studimet vazhdojnë të tregojnë se njerëzit hanë për sasinë e ushqimit, jo për kaloritë.

Katër kategoritë ushqimore që mund të rrisin ndjenjën tuaj të ngopjes: ujë, ajër, fibra dhe proteina. Të gjitha përveç proteinave, zgjasin ngopjen duke e mbajtur ushqimin në stomakun tuaj më gjatë. Proteina e rrit ngopjen përmes një lidhjeje stomak-tru, ajo sinjalizon trurin tuaj se jeni të ngopur.



Ujë

Uji është një mbushës i përkohshëm i stomakut, në çdo kohë të ditës. Kur shoqërohet me fibra (natyrshëm gjenden në fruta dhe perime), e rrit dyfish ndjenjën e ngopjes. Uria shpesh ngatërrohet me etjen - dhe pirja e një gote të madhe uji shpesh mund të rregullojë ndjenjën e perceptuar të urisë. Shumë fruta dhe perime kanë më shumë se 90% ujë. Mbani shënim:

· shalqi
· tranguj
· domate
· karrota
· brokoli

Ajri

Ajri rrit vëllimin në disa ushqime dhe hollon kaloritë. Meqenëse vëllimi i ushqimit është shumë më i madh, ai ju mbush barkun.

Ushqime si:

• kokoshkat

• grurë ose oriz

• ëmbëlsira me oriz




Fibra


Fibrat janë një lloj karbohidratesh që nuk treten nga trupi. Përveçse sigurojnë shëndetin e zorrëve, fibra siguron edhe plotësi. Gjithashtu fryhet në stomak kur kombinohet me ujë dhe ushqimi del më ngadalë nga stomaku - duke ju mbajtur më të ngopur për më shumë kohë. Synoni të paktën 20 gr në ditë.

· Fasulet
· Frutat e thata
· Bizelet
· Fara liri
· Mielli integral



Proteina

Proteina rrit plotësinë përmes një veprimi në tru. Kur hahen, sinjalet nervore nga stomaku dërgojnë një mesazh që rrit ngopjen. Synoni të paktën 10-15 gr për racion duke zgjedhur këto ushqime:

• kos të thjeshtë me pak ose pa yndyrë

• një vezë e zier shumë

• ton peshku

• gjizë me pak yndyrë

//classlifestyle
 
Private conversations
Help Users
    Top