• Mirësevini tek Forumi Virtual

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diksutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti.

    Regjistrimi është plotësisht falas në komunitetin tonë, pasi të regjistrohesh do të gëzosh shumë të drejta si të japesh mendimin tënd në një diskutim, të hapësh një diksutim tëndin, të komunikosh me anëtarët e tjerë të komunitetit në mënyrë private, të marësh pjesë dhe të votosh në konkursin e poezisë dhe të fotografisë dhe shumë opsione të tjera... duke përdorur mënyrën më të thjeshtë dhe të sigurtë për tu rregjistruar
    GOOGLE Microsoft Yahoo

    Për cdo problem mos hezitoni të na " KONTAKTONI ".

Gjumi te fëmijët/ Sa orë duhet të flenë sipas moshës?

Loverboy

мαи ωιтн α мιѕѕιои

Përshtati në shqip, Sidorela Zholaj

Gjumi është shumë i rëndësishëm për rikthimin e energjisë,rritjen dhe zhvillimin. Ka gjithnjë e më shumë prova se gjumi i pamjaftueshëm, ose me cilësi të dobët, mund të ndikojë negativisht në sjelljen, të mësuarit, shëndetin, mirëqenien dhe peshën e fëmijëve.

Sa orë gjumë ka nevojë fëmija juaj në 1 ditë

Tabela më poshtë tregon orët totale të rekomanduara të gjumit (përfshirë edhe dremitjen) në ditë për fëmijët nga lindja deri në 5 vjeç. Disa fëmijë natyrshëm flenë pak më pak ose më shumë se koha e rekomanduar, kështu që këto orare ‘mund të jenë të përshtatshme’.





Mosha


Mund të jetë e përshtatshme (orë)


E rekomanduar (orë)


Mund të jetë e përshtatshme (orë)


I porsalinduri (0–3 muaj)


11-13


14-17


18-19


Foshnjë (4–11 muaj)


10-11


12-15


16-18


Fëmijë i vogël (1-2 vjet)


9-10


11-14


15-16
Parashkollor (3-4 vjeç) 8–9 10–13 14

8-9


10-13


14


5 vjeç


7-8


9-11


12


Nuk është e rëndësishme vetëm sasia e gjumit, por edhe cilësia e këtij gjumi. Këshillat e mëposhtme mund të jenë të dobishme.

Mënyrat për të përmirësuar gjumin e fëmijës suaj

  1. Rutina e gjumit
Bëni një rutinë të rregullt para gjumit: Kjo mund të përfshijë një banjë, larjen e dhëmbëve, një histori pastaj shtrat. Aktivitetet e qeta janë të mira para gjumit. Shmangni lojërat aktive, lojërat jashtë dhe përdorimin e ekranit (p.sh. TV, internet, lojëra kompjuterike) në orën para gjumit.

  1. Ambienti i gjumit
Krijoni një ambient të rehatshëm gjumi. Vendi ku ata flenë duhet të jetë i qetë, i ngrohtë dhe i errët (megjithëse drita e natës është në rregull).

Mos e shpërqendroni fëmijën,në vendin ku ata flenë shmangni TV, ekranet e kompjuterëve dhe të tjera si këto.

  1. Ushqim
Nuk rekomandohe tu jepet një vakt 1-2 orë para gjumit. Sidoqoftë, diccka e lehtë mund të ndihmojë fëmijët.

Shmangni ushqimin dhe pije që përmbajnë kafeinë, pasi kjo mund të ndikojë në gjumin e tij.

  1. Mbajtja aktive
Është e rëndësishme që fëmijët të jenë aktivë gjatë gjithë ditës. Aktiviteti gjithashtu mund të ndihmojë fëmijën tuaj për të fjetur. Koha e kaluar në rrezet e diellit të ndritshme siç është të qenit aktiv jashtë mund të ndihmojë gjithashtu fëmijët të flenë, por mos harroni ti mbroni nga dielli!

Shmangni aktivitetin e tepërt një orë para gjumit.

Gjërat që mund të ndikojnë në gjumin e fëmijës tuaj

Është normale që fëmijët e vegjël të dremitin gjatë ditës. Teksa rriten ata do të kenë më pak nevojë. Nëse fëmija juaj fle gjumë pas orës 4 mbasdite (përveç të porsalindurve dhe foshnjave) mund të jetë më e vështirë për ta që të flenë gjatë natës.

Të qenit jo mire, mund të ndikojë edhe në gjumin e fëmijës suaj. Nëse fëmija juaj gërhet shumë, ose ka probleme me ritmin e frymëmarrjes për periudha të shkurtra gjatë gjumit, diskutojeni këtë me mjekun tuaj.

Burimi: shendeti.com.al
 

Hope

◕‿◕
Se kuptova tabelen
20201021_085105.jpg

E kollona e pare dhe e 3 jane te pershtatshme?

Sa per temen, cdo femije eshte i vecant. Ka femije sic dhe te ritur qe kane nevoj per me shume ore gjumi sic ka ata (me fat :p) qe i duhen pak ore gjumi te funksionojne sic duhet.

Vertet rutina eshte dicka e domosdoshme per te patur nje ritm gjumi dhe jete te mire, por me kete jete te cmendur hajde bej rutin po munde :)
 

Loverboy

мαи ωιтн α мιѕѕιои
Se kuptova tabelenShiko fotografinë 1761650
E kollona e pare dhe e 3 jane te pershtatshme?

Sa per temen, cdo femije eshte i vecant. Ka femije sic dhe te ritur qe kane nevoj per me shume ore gjumi sic ka ata (me fat :p) qe i duhen pak ore gjumi te funksionojne sic duhet.

Vertet rutina eshte dicka e domosdoshme per te patur nje ritm gjumi dhe jete te mire, por me kete jete te cmendur hajde bej rutin po munde :)

Cfare nuk kuptove ? Se mua m'u duk teper e kjarte
 

Loverboy

мαи ωιтн α мιѕѕιои

Loverboy

мαи ωιтн α мιѕѕιои
Se di do e kisha bere tabelen me thjesht
- pershtacme midis 11-19 h, e rekomanduar 14-17 h

Gjynah qe sje bere mjeke :p
 

Loverboy

мαи ωιтн α мιѕѕιои
Private conversations
Help Users
    Top