• Mirësevini tek Forumi Virtual

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diksutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti.

    Regjistrimi është plotësisht falas në komunitetin tonë, pasi të regjistrohesh do të gëzosh shumë të drejta si të japesh mendimin tënd në një diskutim, të hapësh një diksutim tëndin, të komunikosh me anëtarët e tjerë të komunitetit në mënyrë private, të marësh pjesë dhe të votosh në konkursin e poezisë dhe të fotografisë dhe shumë opsione të tjera... duke përdorur mënyrën më të thjeshtë dhe të sigurtë për tu rregjistruar
    GOOGLE Microsoft Yahoo

    Për cdo problem mos hezitoni të na " KONTAKTONI ".

Indi, gati tuneli më i lartë në botë, 9,2 km në 3000 metra lartësi

Hera

Dum Spiro Spero
Indi, gati tuneli më i lartë në botë, 9,2 km në 3000 metra lartësi

Rohtang Tunnel 5


India po përgatitet të inaugurojë Atal Tunel, galerinë rrugore më të lartë në botë, në lartësinë 3000 metra. Tuneli kalon nën qafën Himalajeve, në Pir Panjal, përgjatë autostradës që lidh Manali, në Uttar Pradesh në Leh, kryeqyteti i Ladakh. Vepra, e njoftuar nga mediat indiane, do të inaugurohet nga Narendra Modi brenda fundit të muajit, sapo të mbarojnë verifikimet e fundit teknike.

Tuneli i gjatë, 9,2 km, do të reduktojë së tepërmi distancën mes dy qyteteve prej 46 kilometra, duke bërë të kursehen katër orë udhëtim në vetëm 10 minuta. Vepra që ka marrë titullin në nder të Atal Bihari Vajpayee, ish kryeministri që ka humbur jetën së fundmi, është një xhevahir i inxhinierisë. Punët për ndërtimin e këtij tuneli kanë nisur 10 vjet më parë, por kanë kërkuar katër vite më shumë, nga gjashtë të parashikuarat për tu përfunduar.

Kjo për shkak sepse temperaturat në këtë zonë kanë bërë të mundur zhvillimin e punimeve vetëm nga muaji prill deri në shtator. Ekspertët e gjeopolitikës që kanë parë tunelin, që ndodhet shumë pranë linjës së parë dhe të përbashkët me Kinës, thonë se do të lehtësojë spostimet e ushtarëve dhe të autokolonave të tyre.

Harpal Singh, përgjegjës i Border Road Organization, bën me dije që India ka kompletuar në katër vitet e fundit pothuajse të gjitha rrugët e kufirit dhe ka përforcuar pjesën më të madhe të urave himalajane për të bërë të mundur kalimin e mjeteve edhe shumë të rënda.



(da.xha/BalkanWeb)​

 
Private conversations
Help Users
    Top