• Mirësevini tek Forumi Virtual

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diksutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti.

    Regjistrimi është plotësisht falas në komunitetin tonë, pasi të regjistrohesh do të gëzosh shumë të drejta si të japesh mendimin tënd në një diskutim, të hapësh një diksutim tëndin, të komunikosh me anëtarët e tjerë të komunitetit në mënyrë private, të marësh pjesë dhe të votosh në konkursin e poezisë dhe të fotografisë dhe shumë opsione të tjera... duke përdorur mënyrën më të thjeshtë dhe të sigurtë për tu rregjistruar
    GOOGLE Microsoft Yahoo

    Për cdo problem mos hezitoni të na " KONTAKTONI ".

John Locke (Filozofia Anglofone)

GLOOM

Catch me if you can...
Locke lindi me 1632 në Wrington (Sommershire), përjetoi gjatë jetës së vet revolocinet dhe tentativat për revolucion kundër Stuart-ëve. Okupimi i tij kryesor është egzistenca shoqërore e njerëzimit.

« Dy traktate mbi sundimin civil » që del në dritë me 1960 është një apologji revolucionit të 1688-s dhe njëherit, kritikë e ashpër ndaj monarkisë absolute. Ideja e parashtruar këtu është nënshtrimi i patjetërshëm i aktiviteteve të pushtetit dëshirës së popullit. Nga kjo themi se Locke është ideologu dhe dhe mendimtari i liberalizmit politik me temat kryesore të.-

barazisë natyrore mes njerëzve;

mbrojtja e sistemit prezentatif dhe

kërkesa për përkufizimin e suverenitetit të bazuar në mbrojtjen e të drejtave subjektive të individit.

Teoria mbi njohjen e të drejtës natyrore

Teoria e Locke mbështetet mbi njohuritë e përkufizuara nga Hobbes. Shkenca rrotullohet rreth boshtit "gjë" që përbën çka-në dhe shkakun që vijon e pra, na jemi çka-ja dhe shkaku. Për të, shkenca mbi moralin (etika) dhe politikën kanë përparësi mbi shkencën e natyrës, idetë etike dhe politike ngërshetohen mes vete thot Locke dhe nga kjo ai arrin në konceptin e shkencës politike të mbështetur në tri aspekte:

shkenca politike do të jetë normative: normat e akcionit të ardhëm mund të jenë me përpikshmëri pasiqë ideja është prodhuesja e objektit të saj;

shkenca e akcionit thirret ne metodën e zbulimit racional dhe të një rendi demonstratif të paraqitjes;

rëndësia e konceptit subjektiv të të drejtave, sjellë premisa mbi të drejtat e njeriut.

Të drejtat natyrore të dhuruara nga Zoti dhe pushteti

Për Locke, të gjithë njerëzit janë të barabartë. Mes tyre nuk ka asnjë ndryshim, asnjë hierarki: të gjithë janë të barabartë para Zotit. Ai mbron idenë se njerëzit që nga krijimi janë të barabartë dhe të lirë kurse pushteti duhet të bazohet në një asociim të lirë. Me këtë, ai kundërshton pra të drejten hyjnore të monarkisë, e drejtë që vet këto sisteme ia dhanë vetes. Mëtej, Locke përcakton begatinë e patjetërsueshme të njeriut dhe thot se ajo përbëhet nga "Jeta, liria dhe pasuria" me një fjalë, këto gjëra nuk mund ti mohohen e as ti merren njeriut pa lejen e tij.

Burimi Filolet.com
 
Top