• Mirësevini tek Forumi Virtual

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diksutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti.

    Regjistrimi është plotësisht falas në komunitetin tonë, pasi të regjistrohesh do të gëzosh shumë të drejta si të japesh mendimin tënd në një diskutim, të hapësh një diksutim tëndin, të komunikosh me anëtarët e tjerë të komunitetit në mënyrë private, të marësh pjesë dhe të votosh në konkursin e poezisë dhe të fotografisë dhe shumë opsione të tjera... duke përdorur mënyrën më të thjeshtë dhe të sigurtë për tu rregjistruar
    GOOGLE Microsoft Yahoo

    Për cdo problem mos hezitoni të na " KONTAKTONI ".

Palester me "poetin" .

Arfenilla

Themelues i Forumit
Titulli: Palester me "poetin" .



Un ne palester cdo her ik qe ne mengjes dhe pa ngren fare asgje !tani do kem parasyshe keshillen tuaj....flm.Tani problemi im eshte barku dhe tulet ick anash me jan ber :murit:
 

Kila

VIP
Mosha
25
Vendndodhja
Sa ktu atje ..
Titulli: Palester me "poetin" .

Si mund te humbesh peshe pa bere muskuj mua me duken te tepert dhe kto qe kam duken te shmtut sidomos te shpatullat dhe krahet kam me shum muskuj se duhet per nje femer ,,,,,
?
 

Soulmind

Soli/Soulmendja/Soul
Titulli: Palester me "poetin" .

Dying urime per temen, po per grat shtatzane ca ushtrimesh sygjeron?
Bukur si teme
pervec atyre qe i ka permend poeti une di qe dhe swimming te ben mire, gjithashtu dhe te zbresesh shkalle, mua me than dhe te mrresh nej karrige e te lozesh gjigandi shkurtabiqi te ndihmonte..sa per vajin e bajameve, edhe ai i kokonatit dhe kokkrave te zeza mbahen per te mire.... suksese ida :p
 

Dying_Poet

Anëtar i Nderuar
Titulli: Palester me "poetin" .

pervec atyre qe i ka permend poeti une di qe dhe swimming te ben mire, gjithashtu dhe te zbresesh shkalle, mua me than dhe te mrresh nej karrige e te lozesh gjigandi shkurtabiqi te ndihmonte..sa per vajin e bajameve, edhe ai i kokonatit dhe kokkrave te zeza mbahen per te mire.... suksese ida :p
Kjo eshte teme per palestren, bera 1 tolerim per Iden, mos ma derivoni temen tashi ... lool
 

Dying_Poet

Anëtar i Nderuar
Titulli: Palester me "poetin" .

Si mund te humbesh peshe pa bere muskuj mua me duken te tepert dhe kto qe kam duken te shmtut sidomos te shpatullat dhe krahet kam me shum muskuj se duhet per nje femer ,,,,,
?
Ate qe ke ne menyre fiziologjike nuk mund ta humbasesh por mund ta riparosh, persa i perket peshes , do te besh vetem kardio ( vrap, biciklete, eliptikal, kercim me litar, not), fitnes, aerobi, pilates, yoga, nuk do te besh ushtrime per rritjen e mases muskulare. Do te pastrosh dieten tende ushqimore, dhe do te ulesh kalorite qe merr me ushqim. Nese kerkon detaje specifiko moshen, peshen, gjatesine, dhe aktivitetin (punen ose ate qe ben gjat dites, ulur, apo pune aktive), specifiko dhe aktivitetin fizik qe ushtron nese ushtron, sa here ne jave dhe sa intensive e ben palestren ose sportin, keshtu mund te llogaris kalorite qe te duhen gjate 1 dite.
 

Dying_Poet

Anëtar i Nderuar
Titulli: Palester me "poetin" .

CFARE REGJIMI PALESTRE DUHET TE NDJEKIM...!

Gjtihkush reagon ndryshe ndaj programeve ushtrimore. Une kam zbuluar se mund te arrije objektivat duke ngritur ne vazhdimesi peshat qe perdor per ushtrimet.
Bej 8-15 perseritje per cdo ushtrim dhe seicilin ushtrim e perseris deri ne 4 here. Pasi kaloj 8 perseritje nuk ndaloj por vazhdoj deri ne deshtim (pafuqi per te vazhduar). Fillimisht dhe me forte ushtroj shpinen pasi mendoj qe per mua ajo ka grupin muskular me te rendesishem. Gjithseicili duhet te standartizoje rutinen e tij stervitore ne varesi te nevojave dhe objektivave personale. Sic ka thene Arnoldi : Trupi eshte si nje skulpture qe ka nevoje te skalitet... Krahet nuk i ushtroj shpesh pasi kaloj lehtesisht ne disproporcion. Per barkun bej 2 ushtrime ne dite , me 3-4 sete seicili, me deshtim per seicilin set.
 

Dying_Poet

Anëtar i Nderuar
Titulli: Palester me "poetin" .

1 ushtrim per muskujt e kofsheve (kuadriceps)

Zgjatje me hap perpara !

Shiko fotografinë 21227

1- Qendrojme ne pozicion drejte, me kembet hapur sa gjeresia e shpatullave, me peshe mbi shpine( masa e peshes ne varesi te kapacitetit ngrites)
2- Me trupin drejte, perkulemi perpara mebi njeren kembe, deri sa gjuri i kembes tjeter ti afrohet dyshemese maksimalisht.
3- Kthehemi perseri ne pozicion fillestar dhe perseritim ushtrimin mbi kemben tjeter.



Ky ushtrim mund te realizohet edhe me gira (pesha) ne seicilen dore.
 
Last edited:

Dying_Poet

Anëtar i Nderuar
Titulli: Palester me "poetin" .



Un ne palester cdo her ik qe ne mengjes dhe pa ngren fare asgje !tani do kem parasyshe keshillen tuaj....flm.Tani problemi im eshte barku dhe tulet ick anash me jan ber :murit:
Ne gjuhen e palestres ajo pjesa dhjamore e barkut dhe kellqet (pjeset anash barkut) quhen depozitat qendrore te yndyres. Zhvillimi i dhjamit ne keto pjese tregon se je duke shtuar ne peshe me yndyrna te teperta.
Problemi jot eshte edhe me seriozi ne fushen e uljes se dhjamit dhe yndyrnave . E vetmja alternative eshte pastrimi i dietes nga yndyrnat, vrapi, bicikleta, kercimi ne litar, eliptikali, etj, duhet te djersitesh per te shpenzuar kalori, nuk duhet te marresh me ushqime me shume se 1500kalori ne dite. Mund te perdoresh qese te zeza rreth barkut per te perqendruar temperaturen muskulare, duhet te shtosh amioacidet pasi ndihmojne tretjen. Gjithashtu aktiviteti fizik per ushtrimet e muskujve ndihmon ne shpenzimin e kalorive.

Dua tju rikujtoj qe pjesa kryesore eshte ushqimi, 30% ndikon palestra, 70% kujdesi me ushqimin dhe dieta e duhur.
 

Sweetie

Anëtar i Respektuar
Titulli: Palester me "poetin" .

Dua tju rikujtoj qe pjesa kryesore eshte ushqimi, 30% ndikon palestra, 70% kujdesi me ushqimin dhe dieta e duhur.
hyn ketu edhe embelsirat? :p

Duhet dicipline per kete gje.. mua per vete deri me sot nuk me eshte nevojitur palestra, me ushqimet nuk kam bere dhe aq kujdes, edhe pse ha cdo dite fruta te ndryshme dhe pi mjaft uje, por embelsirat i kam problem, cdo dite duhet patjeter te ha dicka te embel... Koheve te fundit bej me teper kujdes se kam vene re qe trupi nuk eshte me i njejte, ka ndryshuar, nuk eshte sic ishte kur isha 20 vjece, tani eshte edhe problem per te dhene peshe... Por faleminderit per keshillat! :)
Vazhdo te na mesosh gjera te reja :)
 

LoSsT

VIP
Titulli: Palester me "poetin" .

Poeto... per ato qe kan "problem" ushtrimet fizike apo ato aerobike, keshillo 1 - 1 :30 min ping pong ne dite... e di si te bon, ;)
 

Arfenilla

Themelues i Forumit
Titulli: Palester me "poetin" .

Ne gjuhen e palestres ajo pjesa dhjamore e barkut dhe kellqet (pjeset anash barkut) quhen depozitat qendrore te yndyres. Zhvillimi i dhjamit ne keto pjese tregon se je duke shtuar ne peshe me yndyrna te teperta.
Problemi jot eshte edhe me seriozi ne fushen e uljes se dhjamit dhe yndyrnave . E vetmja alternative eshte pastrimi i dietes nga yndyrnat, vrapi, bicikleta, kercimi ne litar, eliptikali, etj, duhet te djersitesh per te shpenzuar kalori, nuk duhet te marresh me ushqime me shume se 1500kalori ne dite. Mund te perdoresh qese te zeza rreth barkut per te perqendruar temperaturen muskulare, duhet te shtosh amioacidet pasi ndihmojne tretjen. Gjithashtu aktiviteti fizik per ushtrimet e muskujve ndihmon ne shpenzimin e kalorive.

Dua tju rikujtoj qe pjesa kryesore eshte ushqimi, 30% ndikon palestra, 70% kujdesi me ushqimin dhe dieta e duhur.
Peshe nuk kam shtu ka vit mund te them lirisht. madje ase kur eshte ramazan un nuk humbas peshe ase nuk shtoj.problemi eshte barku dhe dhjami anash,, nuk eshte shum po un du te parandaloj.

Ps'po qesen sa ore duhet mbajtur ashtu rreth barkut?
 

Soulmind

Soli/Soulmendja/Soul
Titulli: Palester me "poetin" .

Ju anetare, perderisa e keni marre shume seriozisht ket palestren me Poetin :D, mesoni pak dhe nga fjalori shprehes i tij se na e shopifet me kto fjale shabllone, jo tul-e, jo dhjam, etj etj... ja nje fjale e re psh: depozitat qendrore te yndyres... :p

p.s. me c'po shoh ktu shume goca paskan probleme me trupin, ...Turp! Turp!:p
 
Top