• Mirësevini tek Forumi Virtual

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diksutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti.

    Regjistrimi është plotësisht falas në komunitetin tonë, pasi të regjistrohesh do të gëzosh shumë të drejta si të japesh mendimin tënd në një diskutim, të hapësh një diksutim tëndin, të komunikosh me anëtarët e tjerë të komunitetit në mënyrë private, të marësh pjesë dhe të votosh në konkursin e poezisë dhe të fotografisë dhe shumë opsione të tjera... duke përdorur mënyrën më të thjeshtë dhe të sigurtë për tu rregjistruar
    GOOGLE Microsoft Yahoo

    Për cdo problem mos hezitoni të na " KONTAKTONI ".

Palester me "poetin" .

Marla

Marla is back!
Titulli: Palester me "poetin" .

nuk duhet te marresh me ushqime me shume se 1500kalori ne dite. Mund te perdoresh qese te zeza rreth barkut per te perqendruar temperaturen muskulare, duhet te shtosh amioacidet pasi ndihmojne tretjen. Gjithashtu aktiviteti fizik per ushtrimet e muskujve ndihmon ne shpenzimin e kalorive.
.
Nje saktesim te vogel ne lidhje me kalorite qe i duhen nje personi ne dite,,, Para se te vendosni te bini ne peshe duhet te gjeni (BMi) Body Mass Index tuajen e cila varjon nga gajtesia pesha gjinia dhe jeta sedentare apo levizese qe kemi. Ushqimi eshte i rendesishem, jam kunder djetave pro ushqimit te shendetshem.

Do ju keshilloja per gocat vrap te nderthurur me ecje te shpejte si dhe disa ushtrime te muskujve te barkut kur ktheheni ne shtepi. Kjo deri sa te arrini ne peshen qe deshironi me pas palester 3 here ne jave per te mbajtur te tonifikuar muskujt tuaj.

Fundja cfare ka J. Lo me shume se ne goca :p
 

Dying_Poet

Anëtar i Nderuar
Titulli: Palester me "poetin" .

Nje saktesim te vogel ne lidhje me kalorite qe i duhen nje personi ne dite,,, Para se te vendosni te bini ne peshe duhet te gjeni (BMi) Body Mass Index tuajen e cila varjon nga gajtesia pesha gjinia dhe jeta sedentare apo levizese qe kemi. Ushqimi eshte i rendesishem, jam kunder djetave pro ushqimit te shendetshem.

Do ju keshilloja per gocat vrap te nderthurur me ecje te shpejte si dhe disa ushtrime te muskujve te barkut kur ktheheni ne shtepi. Kjo deri sa te arrini ne peshen qe deshironi me pas palester 3 here ne jave per te mbajtur te tonifikuar muskujt tuaj.

Fundja cfare ka J. Lo me shume se ne goca :p
Sa per funksion... eshte 1 teme e postuar per logaritjet e kalorive sipa formulave qe perdorin sportiste dhe amatore

http://www.forumivirtual.com/dieta-dhe-ushqimi-200/logarisim-kalorite-e-nevojshme-per-trupin-tone-47149/
 

Marla

Marla is back!
Titulli: Palester me "poetin" .

Jo..., ka lidhje me ato te pasdites, nuk keshillohet palester ose aktivitet fizik ne darke, pas ores 19:30-20:00.
Une e kisha fjalen per aerobine ne kushtet e krevatit :D

Tani kam 1 ide biznesi meqe ti je kaq i informuar a hapim nje paltester bashke?
 

Marla

Marla is back!
Titulli: Palester me "poetin" .

Faleminderit per keshillen.

Ka shume menyra me bo palester, nje prej tyre psh eshte dhe provokimi i nervave te Mo Der a Toreve
 

L0v3rM4n

VIP
Vendndodhja
It
Titulli: Palester me "poetin" .

Faleminderit per keshillen.

Ka shume menyra me bo palester, nje prej tyre psh eshte dhe provokimi i nervave te Mo Der a Toreve




Shpresoj tju kem ndihmuar me keto :p

Ps: Ndersa kjo qe po shifni ketu poshte ka te beje me nje lloj femre eshte ushtrim qe do shum pune dhe goxha fizik:)
 

Legally_Sweet

Ain’t no sunshine when she’s gone
Staf në FV.AL
Titulli: Palester me "poetin" .

Jo..., ka lidhje me ato te pasdites, nuk keshillohet palester ose aktivitet fizik ne darke, pas ores 19:30-20:00.
Po mo po s'keshillohet. Une para ca ditesh stervitjen e bera ne 11 te darkes dhe thyva rekordin. Nga 500-e-ca kalori qe djeg zakonisht, ate nate kapa 800-çen. :D
 

Dying_Poet

Anëtar i Nderuar
Titulli: Palester me "poetin" .

Po mo po s'keshillohet. Une para ca ditesh stervitjen e bera ne 11 te darkes dhe thyva rekordin. Nga 500-e-ca kalori qe djeg zakonisht, ate nate kapa 800-çen. :D
Se pari po thua qe para ca ditesh e bere ne 11 te nates, dmth jo sistematikisht ne te njejten orar, sa me prane pragut te gjumit aq me shume ul metabolizmin e trupit L_S, nuk po flasim per renie peshe e humbje kalorish te teperta....
Ideja eshte qe duhet minimalisht 24ore pushim midis 2 seancave dhe pas stervitjes te maresh ushqim. Nese ti sforcon trupin ne 11 te nates , kohe kjo qe ste le te ushqehesh se i bie me fjet ne 1, ben shum gabim, nese vazhdon me kete menyre shum shpejt do te kalosh ne anemi dhe lodhje muskulare. Eshte e rendesishme te pushosh atehere kur duhet...!
 

Dying_Poet

Anëtar i Nderuar
Titulli: Palester me "poetin" .

1 ushtrim per muskujt delikat "dembel" ( glutealet)

Shiko fotografinë 21304

Shtytje e kembes pas me kunderpeshe me litar.

1-Siper kycit te kembes lidhni 1 fashete fiksimi me litarin e peshave.
2- Perballe me peshat, qendroni afersisht 2 hapa larg paisjes duke tendosur litarin dhe duke perkulur pak trupin perpara.
3- Shtyni kemben pas pa e perthyer ate. Kthehuni ne pozicionin e fillimit duke i bere rezistence litarit me pesha dhe duke e ulur kemben ngadale.
4- Nderroni kemben dhe perseritni ushtrimin me kemben tjeter.

 
Last edited by a moderator:

Dying_Poet

Anëtar i Nderuar
Titulli: Palester me "poetin" .

1 ushtrim per abdominalet (Muskujt e barkut).
( per te avancuarit )


Perkulje me shtange nga stoli.

1- Poziciononi 1 shtange me pesha 20 kg-she (te jene me diameter te madh) ne fund te stolit (stoli te jete i palevizshem), perkulni trupin pas deri sa gjoksi te takoje gjunjet.
Ky do te jete pozicioni fillestar.
2- Shtrihemi perpara ngadale, duke rotulluar shtangen.
3- Pasi krahet dhe trupi shtrihen plotesisht perpara ne maksimumin e mundshem (ne vije te drejte me trupin) , fillon terheqja mbrapa ne pozicionin fillestar.

 

AjSi

...
Titulli: Palester me "poetin" .

Poet cila eshte koha me e mire per tu stervit ,mgjes apo pasdite? edhe a duhet para apo pas buke?

A duhet patjeter me shku n palester apo mund t arrihen rezultate tnjejta edhe nshpi?
 
Top