Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tė flesh mirė dhe qetė, 11 kėshillat e ekspertit

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tė flesh mirė dhe qetė, 11 kėshillat e ekspertit

    Tė flesh mirė dhe qetė, 11 kėshillat e ekspertit.

    Click image for larger version

Name:	Screen-Shot-2019-02-15-at-12.13.56.jpg
Views:	13
Size:	42.6 KB
ID:	1656728

    Tė kesh njė gjumė tė mirė garanton njė cilėsi mė tė mirė tė jetės dhe shmang problemet tė rėnda, tė tilla si pagjumėsia, obeziteti dhe stresi. Kėtu janė rregullat pėr njė gjumė tė mirė, me ose pa fėmijė

    Tema “prindėrit dhe gjumi”, ju e dini, mund tė jetė shumė e komplikuar. Por, nė pėrgjithėsi, nuk janė vetėm nėnat dhe baballarėt qė kanė probleme me gjumin.

    “Sipas statistikave, tetė milionė italianė vuajnė nga shqetėsimet e natės, – thotė Vincenzo Tullo,ekspert i fushės. Nga kėto, 30-40% janė tė prekur nga pagjumėsia e cila, nė 70-75% tė rasteve, ka zgjatur mė shumė se njė vit. Pėr tė zgjidhur problemin, shumica e tyre (rreth 70%) thonė se marrin ilaēe”.


    Shkaqet e kėsaj situate janė tė ndryshme: “mund tė jenė probleme lidhur me situatėn e kushtėzuar qė njė person jeton, siē janė ndryshimet nė zonėn kohore, por edhe njė moment i stresit ose ankthit tė veēantė, ose mund tė jenė ērregullime reale tė gjumit”.

    Pse ėshtė e rėndėsishme tė flesh mirė

    Nė librin “Tė flesh mirė: shkenca dhe mitet”, Graham Laė, presidenti nder i Shoqėrisė Britanike tė Gjumit, ka identifikuar 40 mite tė rreme pėr gjumin: nuk ėshtė e vėrtetė, pėr shembull, qė tė moshuarit duhet tė flenė mė shumė ose tė praktikosh sport para se tė flesh, lehtėson gjumin. Ashtu siē ėshtė e gabuar qė humb peshė ose prodhon mė shumė nėse flini mė pak.

    Nga kėto supozime, mund tė nxjerrėsh rregulla tė mira pėr tė fjetur mirė, me ose pa fėmijė. “Njė gjumė i mirė, – vazhdon eksperti, – pėrmirėson jetėn e njė personi. Megjithatė, ata qė flenė pak, mund tė zhvillojnė sėmundje serioze, siē janė vėshtirėsitė e kujtesės, ankthi, depresioni, ulja e mbrojtjes imune dhe madje edhe obeziteti”.

    Mitet false pėr gjumin

    1 – Rutina e rėnies nė gjumė ėshtė vetėm pėr fėmijėt


    “False. Mėnyra mė e mirė pėr tė siguruar njė gjumė tė mirė ėshtė tė keni, ashtu si fėmijėt, njė rutinė: tė shkoni nė gjumė nė tė njėjtėn kohė, mė mirė nėse largoheni nga ushqimi, stėrvitjet dhe kurrė tepėr vonė sepse nga ora 2 e natės ne prodhojmė melatoninėn, e nevojshme pėr njė gjumė tė mirė”.

    2- Duhet tė flemė 7-8 orė

    “Ne shpesh dėgjojmė se ju duhet tė flini tė paktėn tetė orė nė natė. Nė realitet, secili prej nesh ėshtė i ndryshėm: nėse nuk ndiheni tė kėnaqur me gjumin tuaj, kjo do tė thotė se nuk mjafton. Ne duhet tė dėgjojmė trupin tonė dhe tė pėrshtatemi nė pėrputhje me rrethanat, bazuar nė ndjesitė tona: ne duhet tė japim njė votė pėr pushimin tonė dhe parametri qė duhet mbajtur ėshtė ndjesia e mirėqenies qė kemi nė mėngjes”.

    Dhe nėse gjithmonė ėshtė mirė tė kėnaqėsh nevojėn pėr tė fjetur pak mė shumė, “tė qėndrosh nė shtrat pėr njė kohė tė gjatė kur jeni zgjuar, nuk ka shumė sens. Kur zgjoheni ėshtė mė mirė tė filloni aktivitetin”.

    3 – Gjumi i humbur nuk mund tė rikuperohet

    “Nuk ėshtė e vėrtetė. Nėse java ka qenė veēanėrisht e rėndė, ėshtė mirė qė tė shtunėn dhe tė dielėn tė pushoni. E njėjta gjė vlen edhe pėr nėnat e reja, tė cilat madje mund tė humbasin gjashtė muaj gjumė nė dy vitet e para tė jetės sė tyre. Natyrisht, do tė ishte mė mirė nėse kjo nuk do tė ndodhte. Idealja ėshtė qė ju tė merrni momente rikuperimi gjatė ditės, madje edhe duke u mbėshtetur tek babai ose anėtarėt e tjerė tė familjes”.

    4 – TV ndihmon pėr tė fjetur

    Asgjė nuk mund tė jetė mė false: “Mjedisi ku flemė duhet tė jetė mjaft komod, i heshtur, i errėt dhe pa pajisje teknologjike qė, me dritėn e tyre, mund tė pengojnė prodhimin e melatoninės, substancės qė ndihmon gjumin”.

    5 – Mos u zini para se tė flini

    Nė fakt, tė kesh njė grindje me partnerin para se tė shkosh nė shtrat nuk ka efekt mbi cilėsinė e gjumit.

    Sidoqoftė, mund tė lindin probleme nė rastin kur partneri vuan nga ērregullime tė veēanta “siē janė, pėr shembull, apnea e gjumit, sindroma e kėmbėve tė shqetėsuara (njerėzit ndiejnė njė shqetėsim nė kėmbė para gjumit, tė tilla si njė shpim gjilpėre ose dhimbje, dhe ata duhet tė ecin para shtratit), ose njė gėrhitės shumė tė fortė. Nė rastet mė serioze, sugjerimi ėshtė tė flini nė dhoma tė veēanta pėr tė pasur njė gjumė tė rehatshėm”.

    Ēfarė duhet tė bėjmė qė tė flenė mirė fėmijėt

    Gjumi ėshtė gjithashtu shumė i rėndėsishėm pėr fėmijėt: mirėqenia e gjumit ėshtė mėnyra mė e mirė pėr tė fiksuar atė qė kanė mėsuar nė shkollė dhe pėr t’u karikuar me energji. Vincenzo Tullo thekson se ka disa masa paraprake pėr t’u mbajtur mend:
    1. Para sė gjithash, ėshtė e nevojshme tė respektohen oraret pėr tė rregulluar sa mė mirė orėn biologjike tė foshnjės dhe pėr t’u mundėsuar atyre njė rimėkėmbje tė plotė;
    2. Ėshtė mirė tė darkosh disa orė para se tė shkoni nė shtrat, duke bėrė njė vakt tė lehtė dhe jo me kalori tė lartė;
    3. thelbėsore ėshtė tė fikni pajisjet elektronike, pėr tė shmangur stimulimin e trurit, por edhe ndėrhyrjen e dritės qė mund tė pengojė prodhimin e melaninės, thelbėsore pėr njė pushim tė mirė;
    4. dhoma duhet tė jetė e errėt dhe e heshtur, me njė krevat tė rehatshėm: nga ēarēafėt te dysheku;
    5. ne duhet tė shmangim sportin (ose tė kėrkojmė aktivitete fizike) para se tė shkojmė nė gjumė: nuk ėshtė e vėrtetė qė duke bėrė aktivitet fizik ata lodhen mė shumė; pėrkundrazi, ata prodhojnė adrenalinė qė do ta bėjė fazėn e gjumit mė tė vėshtirė;
    6. ėshtė mirė tė shmanget pėrfshirja e tyre nė diskutime tė gjalla nė mbrėmje, sepse fėmija ka parametra kritikė tė ndryshėm nga tė rriturit: njė grindje mund ta shqetėsojė atė dhe tė mos lejojė qė ai tė flejė mirė.

    Po nėse problemet vazhdojnė

    “Kur njė person ankohet pėr shqetėsimet e gjumit, kjo duhet tė trajtohet gjithmonė nga njė specialist. Mund tė jetė njė pagjumėsi transitore, nė afat tė shkurtėr, e lidhur me ngjarjet e jetės, por problemi duhet tė vlerėsohet dhe tė zgjidhet nė tėrėsi”.

    Pagjumėsia, nė fakt, ėshtė vetėm njė simptomė: “trupi po thotė se diēka nuk shkon. Prandaj duhet tė intervenojmė seriozisht dhe tė hetojmė shkaqet e ērregullimit pėr ta luftuar atė nė mėnyrė efektive”. /Telegrafi/

    https://www.youtube.com/watch?v=eWbU8jh3D1Y

  • #2
    Ja na tregonii sa ore flini zakonisht ju te nderuar antaret e FV?!

    https://www.youtube.com/watch?v=eWbU8jh3D1Y

    Comment


    • #3
      Zakonisht 6 ore nuk fle shume si person
      Njeriu ndjehet i frikėsuar vetėm nėse nuk ėshtė nė harmoni me veten

      Comment


      • #4
        Mos u zini para se te flini po e bete, e iku gjumi per pushime ne Hawai, vazhdoni zenjen tere naten
        Apo jo, Henver?

        Per mua menyra me efikase per te me zene gjumi ka qene zeri konstant i nje njeriu qe thot peralla...
        Tani e nje liber e ka te njejtin efekt.

        Sa per kur fle? Varet nga ora 22 deri ne oren 3-4 ose 9-10 te mengjesit

        Comment


        • #5
          Bej pjese ne 8 000 000 e statistikave te Vincenzo Tullo,
          “La superficialitą mi inquieta ma il profondo mi uccide.” A.M

          Comment


          • #6
            Mua me shqeteson shume ,po nuk bera oret e gjumit tamam.
            Me duket sikur diten ne vazhdim S"kam energjine e duhur te perballoj diten qete dhe me pozitvitet.

            https://www.youtube.com/watch?v=eWbU8jh3D1Y

            Comment

            What's Going On

            Collapse

            There are currently 117 users online. 1 members and 116 guests.

            Most users ever online was 7,146 at 06:56 on 08-03-2018.

            Working...
            X