3 mënyra se si startup-et mund të sjellin inovacion në një industri të gjërë

Sirius.

Sapiosexual!


Kur një treg është i mbushur me konkurrentë, si mund të fitojë interesin e klientëve një startup? Duke siguruar inovacionin e duhur në kohën e duhur. Sipërmarrësit gjithmonë janë përballur me sfida kur kanë krijuar një startup. Kjo nuk ka qenë kurrë më e vërtetë sesa gjatë pandemisë së koronavirusit. Drejtuesit e sipërmarrjeve të sotme përballen me pasiguri ekonomike gati të panjohura. Ata kanë nevojë të zhvillojnë produkte dhe shërbime inovative që do të inkurajojnë konsumatorët e dobët për të blerë.


Ndërsa 2020 dukej se e bëri të gjithë botën të dështonte, jo çdo biznes luftoi, disa lulëzuan. Të kuptuarit se si këta sipërmarrës identifikuan diferencuesit inovativë në industritë e mbushura me njerëz do t’ju ndihmojë të filloni biznesin tuaj me sukses. Ja se çfarë mund të mësojnë themeluesit e startup-eve nga tre kompani, të cilat ia dolën.

Përfitoni nga momenti
Gjatë gjysmës së dekadës së fundit ose më shumë, bizneset kanë shfrytëzuar fuqinë e videos për gjithçka, nga marketingu te shërbimi ndaj klientit. Mund të tingëllojë e çuditshme, pas kaq vitesh, të thuash se videoja po “kalon një moment”, por provoni t’ia thoni këtë TikTok-ut. Konsumi i videove në përgjithësi u rrit gjatë Covid-19 dhe deri në qershor të vitit 2020, përdoruesit aktivë mujorë të TikTok në SH.B.A. u rritën në mbi 91 milionë.
Ky zhvillim nuk u humb nga sipërmarrësi Kimberly Kaplan, i cili vuri re se njerëzit kishin filluar të përdornin video në TikTok për t’u shfaqur përpara partnerëve të mundshëm romantikë. Kaplan përdori këtë vëzhgim dhe 3.5 milionë dollarë në fonde për të krijuar aplikacionin Snack, një TikTok për takime.
Ndryshe nga aplikacionet e takimeve që përmbajnë foto në profil statike ose mundësojnë video vetëm përmes blerjeve brenda aplikacionit, Snack vendos videon në qendër të përvojës së përdoruesit. Mesazhet video dhe profilet janë diferencues të rëndësishëm që lejojnë përdoruesit të tregojnë veten e tyre të vërtetë. Si një mjet i shpejtë për bisedë, mesazhet me video kanë ndihmuar përdoruesit të përputhen më shpejt me njerëzit që kanë kërkuar gjatë gjithë kohës.
Startup-i juaj mund të mos jetë në biznesin e gjetjes së shpirtit binjak, por përsëri mund të përdorni video për t’u dalluar në një fushë të mbushur me njerëz. Pavarësisht nëse videot e produkteve tuaja janë më informueset ose platforma juaj UGC është më tërheqësja, videoja bën që klientët tuaj të bëjnë shitjen për ju dhe mund të jetë bileta e startup-it tuaj drejt suksesit.

Merrni mendime nga profesionistë të shkencave
Ne jetojmë në një botë të drejtuar nga teknologjia, por është e lehtë të dallosh se nga vijnë vërtet shumë përparime të teknologjisë, shkencat. Si përshembull astrofizika. Para se sistemet CRM të fillonin të përdornin të mësuarit makinerik, shkencëtarët në observatorë po modelonin kozmosin dhe po parashikonin përplasjet galaktike. Ata i kuptonin të dhënat e rëndësishme para se ato të bëheshin të njohura.
Falë këtyre njohurive, ishin astrofizikanët ata që krijuan Stitch Fix, shërbimin personal të blerjeve në internet, si të shërbejnë veshje që i përshtaten trupit të klientëve, buxhetit dhe stilit. Stitch Fix mat saktësisht secilën pjesë dhe më pas e etiketon atë me informacione si strukturë dhe estetikë, gjë që krijon të dhëna të përmirësuara për çdo artikull. Platforma më pas ndihmon në identifikimin e përputhjeve të mundshme të veshjeve për klientët, pothuajse si programet e sugjeruara të Netflix dhe Spotify.
Kjo qasje funksionon qartë. Falë përpjekjeve të profesionistëve, aplikacioni në internet i shitësve me pakicë tejkaloi 1 miliard dollarë shitje në 2018.
Stitch Fix aplikoi shkencën në një mjedis jo të mundshëm, duke tërhequr studiuesit nga kozmologjia për në botën e modës. Sipërmarrësit inovativë që përdorin mësimin makinerik dhe shkenca të tjera të vështira për të siguruar një përvojë më unike, të personalizuar, mund të parashikojnë sukses të ngjashëm.

Krijoni një ekosistem
Kur goditi pandemia, palestrat u boshatisën. Rezultati ishte një bum krejtësisht i parashikueshëm i palestrës në shtëpi.
Me konsumatorët e ndërgjegjshëm për shëndetin të cilët po përdornin gjithçka, nga pajisjet e palestrës në shtëpi te klasat e Zumba-s me transmetim të drejtpërdrejtë, si u b i dallueshëm Peloton? Ata u veçuan nga të tjerët duke krijuar një ekosistem që përfshinte produktet e tyre kryesore, një biçikletë dhe pistë të lidhur me internet, me një mori ofertash plotësuese.
Peloton gjithmonë ka treguar aftësinë e tij për të sjellë përvojën e çiklizmit në shtëpinë e konsumatorëve. Ajo që e bën të mundur janë studiot e tyre të shumta në qytetin e New York, ku ata filmojnë çiklizëm, joga, vrapim dhe kurse të meditimit të udhëhequr nga trajnerë profesionistë. Abonentët mund të ndjekin drejtpërdrejt çdo ditë ose të shohin më shumë se 10,000 kurse sipas kërkesës.
Edhe më i rëndësishëm në këto kohë të distancuara nga shoqëria është komuniteti që Peloton ka ndërtuar. Karakteristikat si tabela kryesore, tag-et dhe “Here Now” u mundësojnë përdoruesve të lidhen me njëri-tjetrin kur janë në klasë. Ndërkohë, grupet zyrtare të markës (dhe nëngrupet e iniciuara nga fansat) në Facebook dhe Instagram i mbajnë anëtarët të lidhur edhe në mediat sociale.
Themeluesi dhe CEO Jack Foley vazhdon të bëjë përpjekje për të përmirësuar përvojën e Peloton, e cila dha të ardhura prej 758 milion dollarë në tremujorin e tretë të 2020, një rritje prej 232% krahasuar me vitin e kaluar. Sipërmarrësit mund të ndjekin shembullin e tij të suksesshme për të krijuar një ekosistem mbështetës dhe duke ndërtuar një komunitet rreth produkteve të tyre.

Sipërmarrësit e sotëm nuk janë duke pritur për kushtet ideale për të shpallur oferta të reja. Këto tre kompani tregojnë se si një ide e shkëlqyer mund të ketë sukses edhe në kohërat më të këqija. Detyra juaj është të gjeni një risi shumë të nevojshme që po pret të zbulohet.

INC/BM
 
Top