Dieta me djathe Mozzarella ndihmon ne humbjen e kileve te teperta

sweetzzinna

Dum spiro, spero くる
Djathi Mozzarella eshte produkt i shkelqyeshem per pergatitjen e sallatave te ndryshme. Per shkak te butesise se tij dhe shkrirjes, eshte perberje e pashmangshme e picave dhe te gjitha ushqimeve qe perdorin djathera qe shkrihen. Mozzarella kombinohet shkelqyeshem me perime, ndersa mund te jete edhe shujte e posacme, cka kontribuon ne humbjen e kileve te teperta. Edhe dieta jone bazohet pikerisht ne djathin Mozzarella.
E hene
Mengjesi: jogurt pa yndyre (125 g), 1 rriske buke (15 g) me tre luge marmelate (30 g)
Mes-shujta: leng grejpfruti
Dreka: sallate me 80 gram Mozzarella dhe domate sipas deshires, 60 g buke, 2 rriska pjeper
Mes-shujta: 200 g ananas
Darka: 250 g gram mish peshku krap i pjekur apo i zier, sallate nga kopra dhe karotat, 1 molle.
E marte
Mengjesi: 1 filxhan qumesht pa yndyre (1.5 dl), 3 luge drithera (30 g), 3 luge mjalte (30 g)
Mes-shujta: leng pemesh
Dreka: 80 g oriz, nje pjese djathe Mozzareella (50 g), 200 g ananas
Mes-shujta: 1 jogurt pa
yndyre (125 g)
Darka: 180 g mish vici ne skare, bizele te ziera dhe te sperkatura me leng limoni, 40 gr buke integrale
E merkure
Mengjesi: 1 jogurt pemesh pa yndyre (125 g), 3 biskota te thata me 3 luge marmelate (30 g)
Mes-shujta: leng ananasi
Dreka: sallate me 70 g Mozzarella, domate te pjekura, vaj ulliri, kripe, organo dhe piper; 60 g buke, leng portokalli
Mes-shujta: 1 dardhe (200 g)
Darka: 80 g salce domatesh, spinaq i zier, 40 g buke, 1 molle (200 g)
E enjte
Mengjesi: 1 filxhan qumesht pa yndyre (1.5 dl), 1 rriske buke (15 g) me tre luge mjalte (30 g)
Mes-shujta: leng limoni
Dreka: 1 simite (70 g) me 80 g proshute pa dhjam, nje dardhe (200 g)
Mes-shujta: 1 jogurt pa yndyre (125 g)
Darka: 180 g gjoks pule i pjekur ne grill me vaj dhe rozmarine, sallate e gjelber, 40 buke, dardhe (200 g)
E premte
Mengjesi: 1 jogurt pemesh pa yndyre (125 g), 1 rriske buke (15 g) me tre luge marmelate (30 g)
Mes-shujta: leng portokalli
Dreka: 1 pjese pice me djathe Mozzarella dhe domate (100 g), sallate pemesh prej 500 g te frutave te fresketa (dardha, molla, pjeper, kivi, agrume) dhe leng limoni
Mes-shujta: 200 g kivi
Darka: 250 g mish peshku me leng limoni dhe majdanoz, karote, 130 g ananas
Infoal

 
Top