Facebook-Lamtumire 'like', mbetet vetem 'follow'

like.jpg

Facebook ka filluar rishikimin e faqeve, në të cilat nuk do të shfaqet më butoni "Like" (pëlqe), por vetëm butoni "Follow" (Ndiq).
Që nga themelimi i rrjetit social, faqet "Like" kanë qenë gjithmonë mënyra për të përcaktuar suksesin ose dështimin e tyre: një mënyrë, jo vetëm që përdoruesit të shohin përmbajtjen e asaj faqeje të shfaqet në burimet e tyre të lajmeve, por gjithashtu një mjet, për vetë faqen, për të përcaktuar numerikisht rëndësinë dhe gjerësinë e komunitetit të saj.
Faqet, ndryshe nga profilet individuale që mund të jenë private, janë gjithmonë publike dhe zakonisht, janë faqe kompanie ose faqe të menaxhuara nga njerëz të famshëm, ose në çdo rast të njohur, të cilët kanë shumë ndjekës.


Ato përdoren shpesh për reklama, ose për të promovuar iniciativa, mendime, marka, punime dhe përmbajtje. Ato kanë, në thelb dhe ndryshe nga llogaritë e vetme, një dukshmëri të caktuar.

Tani, në fakt, gjërat ndryshojnë. Gjithashtu, sepse pas prezantimit të butonit "Follow", (mundësia që përdoruesit të ndjekin përditësimet e një faqeje pa e klikuar domosdoshmërisht "Like"), për ekspertët, ishte krijuar një konfuzion dhe paaftësi e caktuar për menaxherët e faqeve dhe menaxherët e mediave sociale, për të qenë në gjendje të përcaktojnë me siguri se cili nga dy numrat ishte më i rëndësishëm.
Por nga këtu e tutje, vetëm një do të mbetet: "Ndiqni", i cili në synimet e rrjetit social, nënkupton gjithashtu një ndryshim "etik" dhe "moral", raporton Noa.al, duke cituar median italiane Tgcom.

Të bësh një "like", në fakt, do të thotë të shprehësh një gjykim të preferencës dhe në çdo rast shijeje dhe kënaqësie ndaj një faqeje, do të thotë të ndash dhe vlerësosh përmbajtjen e saj.

Të vendosësh, nga ana tjetër, të "ndjekësh", do të thotë më thjeshtë të duash të marrësh përditësime, të jesh i interesuar për ato përmbajtje dhe publikime pa i vlerësuar dhe shpërndarë domosdoshmërisht.

Me pak fjalë, në qëllimin e Facebook-ut, një preferencë e shijes duhet të zhduket në favor të dëshirës për të qenë i përditësuar.


Pra, kushtimi i vëmendjes, në vend të vlerësimit: media sociale, nga ana tjetër, bazohet kryesisht në këtë gjë. /e.a/noa.al/
 
Top