Influencer

Marla

Quo Vadis!

Elon Musk kalon Jeff Bezos si personi më i pasur në botë

5a2c9e3b0f8638091506d65f84c046c4-1280x500.jpg

Sipërmarrësi Elon Musk ka tejkaluar themeluesin e Amazon Jeff Bezos si personi më i pasur në botë. Bezos ka qenë në ose afër kryes së listës për disa vjet, me shumicë e pasurisë së tij e cila vinte për shkak të aksioneve të tij në Amazon.

Musk, ndërkohë, ka përjetuar një rritje të vlerës së tij neto gjatë vitit të kaluar për shkak të rritjes së marramendshme të aksioneve të kompanisë së tij, Tesla.
Një vit më parë, Tesla e mbylli vitin me një vlerë prej 93,81$. Deri në këto momente, vlera e aksioneve në kompaninë e automjeteve elektrike të Musk është rritur gati shtatë për qind në ditë dhe po tregtohet me 807.09 dollarë. Tubimi ishte i mjaftueshëm për ta shtyrë Musk përpara Bezos sipas Bloomberg dhe Indeksit të tyre të Miliarderëve, i cili rendit 500 njerëzit më të pasur në botë.

Bloomberg tha se që nga ora 10:15 e mëngjesit Lindor, pasuria neto e Musk ishte në 188.5 miliardë dollarë.
Siç thekson CNBC, ngritja e Musk gjatë vitit të kaluar nuk ka qenë asgjë e pabesueshme. Sipas botimit, ai ka fituar më shumë pasuri gjatë 12 muajve sesa vlera e plotë e Bill Gates prej 132 miliardë dollarësh.

Në përgjigje të zhvillimit në Twitter, Musk thjesht tha “Sa e çuditshme” dhe e ndoqi atë me, “Epo, i rikthehemi punës …”
Në vitin 2018, Musk tha se afërsisht gjysma e parave të tij kishte për qëllim të zgjidhte çështjet këtu në Tokë ndërsa pjesa tjetër do të përdoret për të krijuar një qytet në Mars.

/Bus.Mag.
 

Marla

Quo Vadis!

Para se të vdiste, Steve Jobs ofroi një mësim të rëndësishëm për Inteligjencën Emocionale


getty_51005119_2000133820009280308_448741-1280x500.jpg


Steve Jobs njihet për performimin e një prej transformimeve më impresionuese të biznesit në histori: udhëzoi Apple nga falimentimi në një prej kompanive më të vlefshme në botë.
Por shumë njerëz që punonin me Jobs kanë patur një marrëdhënie të kommplikuar me të. Ishte inspirues dhe inovativ, por kishte edhe cilësi si mbizotërues, me durim të ulët, arrogant. Në fakt, ishin këto tipare që çuan në largimin e Jobs në mënyrë famëkeqe nga Apple në vitin 1985, pasi Jobs dhe bordi i Apple thjesht nuk pajtoheshin më.
Jobs njihej si “gjeni i bezdisshëm”.
Gjeniu i bezdisshëm është performues i shkëlqyeshëm që refuzon të merret vesh me të tjerët. Ata zakonisht bëjnë fitime të mëdha për kompaninë në të cilën punojnë, por e bëjnë punën të mjerueshme për të gjithë me të cilët punojnë.
Atëherë, si ka mundësi, mund të pyesni ju, që në një botë që duket se gjithnjë e më shumë vlerëson bashkëpunimin dhe soft skills si inteligjenca emocionale, gjenitë e bezdisshëm vazhdojnë të kenë sukses?
Inteligjenca emocionale është aftësia për të identifikuar, kuptuar dhe menaxhuar emocionet për të arritur një qëllim. Ashtu si ajo që shumë njerëz e konsiderojnë inteligjencën tradicionale, ajo mund të përdoret ose në mënyra dashamirëse ose për arsye egoiste.

Për shembull, merrni parasysh Jobs. Midis Apple, Pixar dhe më pas përsëri Apple, ai ishte në krye të kompanive që i bënin njerëzit të ndjenin diçka. Askush nuk e arrin dot këtë pa ditur se si funksionojnë emocionet dhe duke kuptuar se si ta përdorni atë njohuri në avantazhin tuaj.
Po në lidhje me reputacionin e tij si një njeri i keq dhe manipulues?

Biografi i Jobs, Walter Isaacson, kishte diçka interesante për të thënë në lidhje me këtë. Isaacson kishte një perspektivë unike, pasi ai intervistoi Jobs shumë herë gjatë dy viteve, së bashku me më shumë se njëqind miq, kolegë dhe familjarë të Jobs.
“Kur ai lëndoi njerëzit, nuk ishte për shkak se ai kishte mungesë të vetëdijes emocionale”, shkruan Isaacson. “Përkundrazi: Ai mund t’i përmasojë njerëzit, të kuptojë mendimet e tyre të brendshme dhe të dijë se si të lidhet me ta, t’i rrëmbejë ose t’i lëndojë sipas dëshirës.”
Me fjalë të tjera, Jobs shpesh merrte atë që dëshironte sepse ai dinte të përdorte emocionet e të tjerëve kundër tyre. Edhe kjo është inteligjencë emocionale, por është ajo që mund të quhet “ana e errët” e Inteligjencës Emocionale.
Inteligjenca emocionale është sigurisht një konstrukt i fuqishëm. Ndërsa rritni EQ tuaj, do të tundoheni ta përdorni për të manipuluar të tjerët – përfshirë më të afërtit tuaj.
Pra, pavarësisht nëse jeni gjeni i bezdisshëm, ose jeni të detyruar të punoni me një, mos e harroni këtë:
Inteligjenca emocionale është vetëm një pjesë e enigmës. Nëse nuk drejtohet nga morali dhe etika, mund të jetë jashtëzakonisht e rrezikshme – dhe mund të përdoret për të mashtruar dhe manipuluar.
Por kjo është vetëm një arsye më shumë që ju duhet të zhvilloni inteligjencën tuaj emocionale – për të mbrojtur veten dhe për të vazhduar t’i bëni emocionet të funksionojnë për ju, në vend se kundër jush.
 

Marla

Quo Vadis!

Ja si shkencëtari Alan Turing nisi Epokën e Kompjuterit


Në vitin 1936, ndërkohë që po studionte për Ph.D-në e tij tek Princeton University, matematicieni Alan Turing publikoi punimin e tij “On Computable Numbers, with an application to the Entscheidungsproblem”, i cili u bë baza e shkencës kompjuterike. Në të, Turing prezanton një makineri teorike e cila mund të zgjidhë çdo problem që mund të shpjegohet përmes udhëzimeve të thjeshta të koduar në një ngjitës letre. Një Turing Machine mund të kalkulojë rrënjën e katrorit, ndërsa një tjetër mund të zgjidhë një Sudoku. Turing demonstroi që një makineri universale e cila mund të simulojë çdo Makineri Turing, mund të ndërtohet. Një makineri e cila mund të zgjidhë çdo problem, të performojë çdo task për të cilin mund të shkruhet një program – tingëllon koncept i njohur? Ai kishte shpikur kompjuterin.

Në atë kohë, kompjuterat ishin njërëz. Ata përpilonin tabela statistikore, dhe bënin përllogaritjet inxhinierike. Ndërkohë që Aleanca po përgatitej për Luftën e Dytë Botërore, njerëzit “kompjuter” të cilët mund të bënin kalkulimet ushtarake po mungonin. Kur numra të mëdha njerëzish po iknin për luftë, kjo mungesë u bë akoma më e thellë, kështu që Amerika mekanizoi këtë problem duke ndërtuar Harvard Mark 1, një gjigand elektromekanik 152 metra të gjatë. Mund të kryente kalkulime që njerëzve i merrnin orë të tëra, për disa sekonda.

Britanikët gjithashtu kishin nevojë për matematicienë që mund të zbërthenin kodin Enigma të marinës naziste gjermane. Turing punoi në shkollën e fshehtë britanike “Government Code and Cipher School” në Parkun Bletchley. Aty, zbërthimi i kodeve u bë një proces industrial; 12,000 njerëz punonin në tre turne 24/7. Megjithëse Polonia e kishtë zbërthyer Enigma-n që para luftës, nazistët i kishin bërë makinat Enigma akoma më të komplikuara, me rreth 10114 permutacione të mundshme. Turing dizenjoi një makineri elektromekanike, që quhej Bombe, e cila kërkonte informacione përmes permutacioneve. Me Bombe, britanikët mund të lexonin gjithë aktivitetin e Enigma-s gjermane deri në fund të luftës. Raportohet se Eisenhower kishte thënë që kontributi i Turing dhe kolegëve të tij tek Bletchley shkurtoi luftën me dy vite, duke shpëtuar miliona jetë.
Me ardhjen e viteve ’50, bizneset shpejt panë përfitimet e kompjuterave, dhe informatika e biznesit u bë një industri e re. Këta kompjutera ishin të gjitha Makina Universale Turing, dhe mund t’i programoje për çfarëdoqoftë.
Nuk do të ketë asnjë ndryshim të brendshëm [të kompjuterit] edhe nëse dëshirojmë që papritmas të kalojmë nga llogaritja e niveleve të energjisë të atomit neon në numërimin e grupeve të rendit 720. Një gjë e tillë mund të duket e pamundur. Si mund të presim që një makinë të bëjë gjithë këtë shumëllojshmëri të gjërave? Përgjigja është se ne duhet të konsiderojmë që makina do bëjë diçka mjaft të thjeshtë, domethënë kryerjen e urdhrave që i janë dhënë asaj në një formë standard, të cilën është në gjendje ta kuptojë.” – Alan Turing
Në vitet ’70 lindi një gjeneratë e rë e cila ishte rritur me “tru elektronik”, por donin kompjuterat e tyre personalë. Problemi ishte që duhet t’i ndërtonin vetë. Në vitin 1975 disa fanatikë të kompjuterave formuan Klubin Kompjuterik Hebraik, ku Steve Wozniak ndërtoi një kompjuter të thjeshtë me mikroprocesorin 8080, të cilin e lidhi me një tastierë dhe televizor. Shoku i tij, Steve Jobs, e quajti ‘Apple’ dhe gjeti një dyqan në Silicon Valley që donte të blinte 100 kompjutera të tilla, për 500$ secilin. Kështu lindi dhe kultura e startup-eve në Silicon Valley. Rreth kësaj kohe, Steve Jobs kuptoi që Kompjuterat Personalë kishin nevojë për software, dhe që njerëzit ishin të gatshëm të paguanin për këto programe, duke themeluar Microsoft.
Nuk mbaron këtu kontributi i Alan Turing. Në vitin 1950 ai publikoi “Computing machinery and intelligence”, një punim ku ai shpreh idenë se një ditë, kompjuterat do bëheshin aq të fuqishëm sa do fillonin të mendonin. Përfytyroi një kohë kur inteligjenca artificiale (AI) do bëhet realitet. Por, si mund ta kuptoje që një makineri është inteligjente? Për këtë qëllim, krijoi Testin Turing: Një person qëndron përpara një terminali kompjuterik dhe i dërgon pyetje dy entiteteve, një individi dhe një kompjuteri. Ky person vendos se cili entitet është njeriu dhe cili kompjuteri. Nëse përgjigja është e gabuar, atëherë kompjuteri ka kaluar Testin Turing dhe është inteligjent.
Edhe pse vizioni i Turing akoma nuk ka arritur, aspekte të AI po futen çdo ditë e më shumë në jetët tona. Sistemet e navigimit të makinave dhe algoritmat e kërkimeve në Google janë duke përdorur AI. Siri e iPhone-it mund të të dëgjojë dhe të të kuptojë, si dhe makinat vetëlëvizëse mund të bëhen realitet një ditë. Nuk do ishte çudi që vizioni i Turing për AI të bëhet realitet.
Në vitin 1952 Turing u persekutua për “paturpësi vulgare”, pasi të qenit homoseksual ishte krim në atë kohë në Britani. Qeveria britanike e dënoi Turing me Kastrim Kimik. Mendohet se kjo shkaktoi depression tek ai, dhe në vitin 1954 Turing kreu vetëvrasje duke ngrënë një mollë të helmuar me cianid. Jashtë akademisë, Turing qëndroi i panjohur për publikun pasi puna e tij në Luftën e Dytë Botërore ishte tërësisht e fshehur. Ngadalë, inteligjenca e jashtëzakonshme e Turing u bë e ditur për publikun, shpikja e kompjuterit dhe inteligjencës artificiale, dhe vetëm në vitin 2009 Kryeministri britanik Gordon Brown publikisht kërkoi falje për atë çfarë iu bë Alan Turing, duke thënë:
… në emër të qeverisë britanike, dhe të gjithë atyre që jetojnë të lirë falë punës së Alan, jam shumë krenar të them: Na vjen keq. Meritoje shumë më mirë.
Më në fund puna e Turing është duke marrë vëmendjen që meriton, jo vetëm kontributi i tij në luftë, por gjithashtu shpikja e kompjuterit – Makina Universale – e cila ka transformuar botën moderne dhe do ndikojë thelbësisht të ardhmen tonë.

/Tech.Business
 

Marla

Quo Vadis!

11 mësime për sipërmarrësit nga i suksesshmi Jeff Bezos

e5866466-111788008_bezos.jpg

Ndërkohë që themeluesi i Amazon la rolin e tij si CEO, ai i la pasardhësit të tij një sërë rregullash që mund të jenë të dobishme për çdo sipërmarrës të vendosur për të pushtuar universin. Duke pasur parasysh atë që dimë tani, trajektorja e Jeff Bezos duket pothuajse e pashmangshme. Themeluesi dhe CEO i Amazon ka qenë i paepur në përpjekjet e tij për ndërtimin e ndërmarrjes më dominante, të përqëndruar te klientët e historisë moderne.


Por, ndërsa Amazon filloi të përputhej me vizionin e Bezos, u shfaq një kompani e jashtëzakonshme, ajo që ndryshoi jetët tona. Bezos lë rolin e tij të CEO si një nga drejtuesit më të rëndësishëm të biznesit në brezin e tij, pasi ka ngritur kompaninë e tij nga zero në gati 1.7 trilion dollarë, vlera e Amazon sot. Gjatë rrugës, njeriu që qëndron pas “The Everything Store” na dha disa nga mësimet më të rëndësishme mbi sipërmarrjen, inovacionin dhe përvojën e klientit. Këtu janë 11 parimet që çdo sipërmarrës mund të mësojë nga Jeff Bezos.

  • Përdorni teknikën e minimizimit të pendesës.
Kur Bezos mendoi për herë të parë idenë për t’u zhvendosur nga vendi i tij, për të filluar një dyqan librash në internet, ai përdori një ushtrim mendor të cilin e quan një “kornizë minimizimi të pendesës”. Ideja ishte të mendonte për momentin kur do të ishte 80 vjeç dhe do të shihte të shkuarën e tij.
-“Unë dua të minimizoj numrin e pendimeve që kam. E dija që kur të isha 80 vjeç, nuk do të pendohesha që e kam provuar këtë. Nuk do të pendohesha që u përpoqa të marr pjesë në këtë gjë të quajtur internet të cilën mendoja se do të bëhej diçka e madhe”,- ka shpjeguar Bezos.


  • Gjeni mundësinë e duhur.
Bezos vendosi që së pari të ndërtonte një biznes në internet, jo një biznes librash. Ai kishte punuar në New York City për D.E. Shaw, një firmë investimesh, kur dëgjoi se përdorimi i internetit po rritej me një normë vjetore prej 2,300 përqind. Matematika e tij, në fakt, ishte totalisht e pasaktë. Interneti po rritej me një faktor prej 2,300, që do të thotë se në të vërtetë po rritej me një normë prej 230,000 përqind. Gjithsesi kjo matematikë funksionoi.
Bezos nuk ishte shumë i dhënë pas librave, por librat dukeshin si basti më i mirë për të përfituar nga rritja shpërthyese e internetit. Në vitin 1994, vitin kur Amazon u krijua, numri i librave të disponueshëm në shtyp ishte i pafund, me më shumë se tre milion tituj, një biznes i përshtatshëm për shitje elektronike. Transportimi i librave ishte gjithashtu relativisht i lehtë dhe jo shumë i shtrenjtë. Dukej se kishte kuptim si një ide fillestare.

  • Bëhuni të fiksuar pas klientit.
Shumë kompani predikojnë përqendrimin te klienti. Bezos e bëri realisht. “Ka disa parime në Amazon, por gjëja numër një që na ka bërë të suksesshëm, deri tani, është fokusi obsesiv, i detyrueshëm te konsumatori”,- i tha Bezos David Rubenstein në një intervistë të vitit 2018 në Economic Club of Washington D.C.
Ai nuk po fliste për një shërbim të mirë. Kishte më shumë lidhje me krijimin e një kompanie pa të cilën njerëzit nuk do mund të jetonin.
-“Që nga fillimi, fokusi ynë ka qenë në ofrimin e një vlere bindëse për klientët tanë”,- shkroi ai në letrën e 1997 për aksionarët.
“Bindëse” do të thoshte gjithashtu e qartë. Një shembull i përmendur shpesh ishte këmbëngulja e Bezos që për çdo produkt të ri, ekipi të shkruante një memo me gjashtë faqe dhe të përfshinte një shembull njoftimi për shtyp.
-“Ne nuk bëjmë prezantime në PowerPoint (ose ndonjë platformë tjetër me faqe) në Amazon. Në vend të kësaj, ne shkruajmë memo të strukturuara në mënyrë narrative me gjashtë faqe. Ne lexojmë në heshtje një prej tyre në fillim të çdo mbledhje.”,- shkroi një herë Bezos.
Bezos beson se stili narrativ i bën të qarta strategjitë dhe se duke shkruar njoftimin për shtyp, ekipi do të detyrohej të mendonte për gjithçka që po bënin përmes syrit të klientëve.


  • Bëni që vlera juaj të tejkalojë të gjitha kostot.
Në ditët e para të tregtisë elektronike, porositja e gjërave në internet ishte një përvojë e tmerrshme si për shitësit ashtu edhe për blerësit. Vetëm rreth një e treta e familjeve kishin kompjuterë dhe ata ishin të ngadaltë. Një numër edhe më i vogël kishin akses në internet. Faqet e internetit që ekzistonin ishin tepër të këqija.
Nëse do të duhej të bindnit dikë të hynte në një kompjuter, të kërkonte një lidhje interneti dhe të blinte, do ju duhej të ofronit diçka që ata nuk mund ta gjenin askund tjetër. Përvoja duhej të krijonte vlerë të mjaftueshme, duke ofruar çmime të ulëta, zgjedhje të pakufizuara dhe përmbushje pa të meta, për të kapërcyer barrierat e hershme të blerjes në internet.
Edhe kur interneti u bë më i lehtë për t’u përdorur, pyetja mbetej: A e bën faqja juaj jetën e klientëve tuaj më të lehtë ose më të mirë? Nëse është kështu, ata do të blejnë pothuajse gjithçka nga ju. Në rastin e Amazon, kjo ka ndodhur plotësisht.

  • Kini frikë nga klientët, jo nga konkurrentët.
“Mos kini frikë nga konkurrentët tanë, sepse ata kurrë nuk do të na dërgojnë para. Kini frikë nga klientët tanë, sepse ata janë njerëzit që kanë para”,- i tha njëherë Bezos ekipit të tij. Me fjalë të tjera, përqendrojeni shqetësimin tuaj atje ku ka vërtet rëndësi.”
  • Përqendrohuni në planin afatgjatë.
Në 1997, Amazon ishte ende një kompani relativisht e vogël. Ajo u shërbeu rreth 1.5 milion klientëve. Letra e aksionarit të Bezos atë vit i la të kuptonte Wall Street se ai nuk interesohej për fitimet tremujore, një tipar që kompania do ta demonstronte me dëshirë për vite me rradhë.
“Ne besojmë se një pikë kyçe e suksesit tonë do të jetë rritja e vlerës për aksionerët në afatgjatë. Kjo vlerë do të jetë një rezultat i drejtpërdrejtë i aftësisë sonë për të zgjeruar dhe forcuar pozicionin tonë aktual të udhëheqjes në treg.”,- shkroi Bezos.
Prime është një shembull i shkëlqyer. Kur u lançua në 2005, kushtoi 79 dollarë në vit dhe ofroi transport falas, dy-ditor. Bezos më vonë shkruajti: “Ne duam që Prime të jetë një vlerë aq e mirë sa që do të ishte papërgjegjshmëri të mos ishe anëtar”.
Për një kohë të gjatë, Amazon riinvestoi pothuajse gjithçka përsëri në biznes, duke favorizuar rritjen kundrejt fitimeve. Wall Street u ankua, por Bezos-it nuk i interesoi.


  • Ushqeni motorrët.
Librat do të ishin gjithmonë vetëm fillimi. Për të tërhequr më shumë klientë, Bezos planifikoi të zgjidhte një shumëllojshmëri produktesh, me çmime të ulëta dhe me shërbim të shkëlqyera për klientët. Rritja e numrit të klientëve do të tërhiqte shitës me pakicë në platformë, gjë që do të rriste përzgjedhjen e produkteve, të cilat do të tërhiqnin edhe më shumë klientë, e kështu do të vazhdonte. Sa më shumë produkte shiste Amazon, aq më efikase bëheshin proceset dhe sistemet e saj. Sa më i lartë të ishte vëllimi i shitjeve, aq më të mira çmimet që merrte nga furnitorët dhe aq më shumë para mund të investonin në rritjen e biznesit.
  • Punësoni me intensitet.
A doni misionarë apo mercenarë? Kjo është pyetja. “Si i punësoni njerëzit e mëdhenj dhe i mbani ata që të mos largohen? Duke u dhënë atyre, para së gjithash, një mision të madh, diçka që ka qëllim të vërtetë, që ka kuptim.”,- thotë Bezos.
  • Mbroni kulturën tuaj.
Kultura korporative e Amazon nuk është sekret. Ka histori të orëve të pafundme të punës, kushteve brutale dhe një mjedisi që i shtyn njerëzit përtej kufijve të tyre. “Pothuajse të gjithë me të cilët kam punuar, i kam parë duke qarë në tryezën e tyre”,- tha një ish-punonjës për The New York Times në 2015. Në të njëjtën kohë, Amazon vazhdon të tërheq njerëz të talentuar të cilët kanë ndërtuar produkte dhe shërbime që kanë pasur një ndikim të jashtëzakonshëm në botë. “Ne kurrë nuk pretendojmë se qasja jonë është e duhura, por gjatë dy dekadave të fundit, ne kemi mbledhur një grup të madh njerëzish me mendësi të njejta”,- u shkroi Bezos investitorëve në 2016.
Për çdo kritikë që mund të bëni në lidhje me kulturën intensive të Amazon, Bezos ka të drejtë kur thotë se kultura “krijohet ngadalë me kalimin e kohës nga njerëzit dhe nga ngjarjet, nga historitë e suksesit dhe dështimit të së kaluarës që bëhen pjesë e thellë e sipërmarrjes. ” E rëndësishme është ta njohësh atë histori dhe ta ruash me kujdes.


  • Duhet të dini se çfarë lloj vendimi po merrni.
Amazon i ndan vendimet që duhet të marrë në dy lloje. Ka vendime që janë të pakthyeshme dhe me pasoja të shumta, ata i quajnë dyer të njëanshme, ose vendime të tipit 2.
Bezos ka përshkruar rolin e tij si “oficeri kryesor i ngadalësimit” në rastet e tipit 2, ai gjithmonë kërkon më shumë informacion, pasi vendimi është shumë i rëndësishëm dhe pasi të merret, nuk ka më kthim prapa. Shumica e vendimeve, thotë Bezos, janë dyer të dyanshme, ose vendime të tipit 1. Këto janë më pak të rëndësishme. Bëni zgjedhjen e gabuar dhe mund të ktheheni. Problemi, thotë ai, është ngatërrimi i të dyve dhe marrja e një kohe shumë të gjatë për të marrë vendime të tipit 1.
“A është një derë me një kah apo me dy kahe? Nëse është një derë me dy drejtime, merreni vendimin me një ekip të vogël ose edhe me një individ me gjykim të lartë.”, – thotë Bezos. Ngatërrimi i dy llojeve të vendimeve është diçka që çdo sipërmarrës duhet ta shmangë.

  • Dëgjojini kritikët tuaj, por jo shumë.
Njerëzit që janë në një mision, i presin kritikat. “Nëse nuk e përballoni dot të keqkuptoheni, mos bëni asgjë të re ose inovative”,- thotë Bezos. Ai gjithashtu ofron një metodë të mirë për trajtimin e kritikave. “Së pari, shikoni në një pasqyrë dhe vendosni nëse kritikët tuaj kanë të drejtë”,- thotë Bezos. “Nëse kanë të drejtë, ndryshoni”.
Ndonjëherë Amazon e bën këtë. Një shembull i vogël: Në vitin 2009, Amazon kishte shpërndarë në mënyrë të paligjshme kopjet e George Orwell të vitit 1984. Kur u njoftua për këtë çështje, kompania fshiu të gjithë kopjet nga Kindles të përdoruesve. Amazon përfundimisht e rregulloi gabimin duke u ofruar klientëve një kopje të re të librit, ose 30 dollarë, së bashku me një mea culpa. “Kjo është një ndjesë për faktin se më parë kemi shitur në mënyrë të paligjshme kopje të 1984 dhe romaneve të tjerë në Kindle”,- u tha Bezos klientëve.
-“Zgjidhja” jonë për problemin ishte budallallëk, e pamenduar dhe jo në përputhje me parimet tona. Ajo është tërësisht e vetë-shkaktuar dhe ne i meritojmë kritikat që kemi marrë.”- thotë Bezos.

/INC (BM)
 

Marla

Quo Vadis!

Uilliam Sidis, historia tragjike e njeriut më të zgjuar në botë


Në moshën 9 vjeçare, dha provimin e hyrjes në Universitetin e Harvardit. Kur mbushi 11 vjeç, ligjëroi për herë të parë në Klubin e Matematikanëve të Harvardit. U diplomua me nota maksimale 5 vjet më vonë. Por Uilliam nuk arriti që të ketë ndonjë sukses të madh, pavarësisht intelektit të tij të jashtëzakonshëm.

auto_Screenshot-2021-03-11-at-8.53.45-AM1616934873.jpgUilliam

Uilliam Xhejms Sidis ishte një gjeni i matematikës. Me një koeficient inteligjence (IQ) prej 250-300, ai u përshkrua nga gazeta“The Washington Post” si “djali gjeni”.

Ai arrinte të lexonte gazetën“The New York Times”qëkur ishte vetëm 18 muajsh, shkruante poezi në frëngjisht që në moshën 5 vjeçare, dhe fliste 8 gjuhë të botës kur ishte 6 vjeç.
Në moshën 9 vjeçare, dha provimin e hyrjes në Universitetin e Harvardit. Kur mbushi 11 vjeç, ligjëroi për herë të parë në Klubin e Matematikanëve të Harvardit. U diplomua me nota maksimale 5 vjet më vonë. Por Uilliam nuk arriti që të ketë ndonjë sukses të madh, pavarësisht intelektit të tij të jashtëzakonshëm.
Ai vdiq i vetmuar dhe pa para në moshën 46 vjeçare. Por çfarë ndodhi me të, dhe pse nuk e përdori inteligjencën e tij të lartë fenomenale? Uilliam lindi në Manhatan të Nju Jorkut në vitin 1898. Prindërit e tij, Boris dhe Sara, ishin emigrantë hebrenj që u kishin shpëtuar masakrave kundër komunitetit të tyre në Ukrainë në vitet 1880.

Prindërit e tij ishin po aq inteligjentë dhe ambiciozë sa ai. I ati arriti që të mbarojë universitetin dhe masterin në Harvard brenda 3 vjetësh. Ai u bë një psikiatër, i specializuar në psikologjinë anormale. Edhe nëna e tij ishte po aq e zgjuar. Ajo ishte një nga gratë e para që ndoqi shkollën e mjekësisë në Universitetin e Bostonit, ku u diplomua si mjeke.
Prindërit e tij dëshironin të provonin që nëse prindërit ishin mjaftueshëm të shpejtë dhe përdornin metodat e duhura, fëmijët mund të shfrytëzonin gjithë potencialin e tyre. Në një farë mënyre, Uilliam ishte kavia e tyre. Në vend se ta ushqenin atë me dashuri, siguri dhe ngrohtësi, ata u fokusuan mbi anën e tij intelektuale.
Qëkur ishte 5 muajsh, prindërit vendosën ta trajtonin si të rritur. Ai ulej në tryezën e ngrënies, dhe përfshihej në të gjitha mënyrat e të folurit për të rritur, duke mësuar të përdorte pjatën për t’u vetë-ushqyer. Prindërit e tij ishin gjithmonë pranë për t’iu përgjigjur pyetjeve të tij dhe për të inkurajuar të mësuarit e tij.
Uilliam kishte një inteligjencë prej 250-300 pikësh. Për t’ju dhënë një ide se sa i zgjuar ishte ai, një njeri i zakonshëm ka një koeficient inteligjence midis 90 me 109. Një rezultat i IQ mbi 140 tregon se ju jeni një gjeni. Ekspertët kanë përcaktuar se IQ e Albert Ajnshtajnit ishte 160, e Leonardo da Vinçit 180, e IsakNjutonit 190, dhe e Stefën Houking 160.
Në moshën 6 vjeçar ai dinte disa gjuhë, latinishten, hebraishten, greqishten, rusishten, turqishten, armenishten, frëngjishten dhe gjermanishten. Ai mund ta lexonte Platonin në greqishten origjinale që kur ishte 5 vjeç. Gjithsesi, ai po izolohej brenda familjes së tij. Uilliam jetonte në botën e tij të vogël.

Ndërsa nevojat e tij intelektuale po ushqeheshin, ato emocionale nuk u morën parasysh.
Ndërkohë Uilliam nisi të shfaqej në kopertinat e revistave të njohura. Po ai vuante,pasi e nuk donte vëmendjen. Atij i pëlqenin rregullat dhe rutina. Por duke qenë se nuk mund të zinte shokë, nisi të ndihej gjithnjë e më i vetmuar.
Midis moshës 6 dhe 8-vjeç, Sidi shkroi disa libra, përfshirë studime në astronomi dhe anatomi. Edhe pse kishte kaluar provimin e pranimit në Harvard që në moshën 9 vjeçare, universiteti nuk e lejoi të ndjekë studimet për shkak të moshës së tij. Por pas një lobimi të madh nga Boris, ai u pranua në këtë moshë të re si një “student special”.

Gjithsesi, ai nuk u lejua të merrte pjesë në leksione derisa mbushi 11 vjeç. Në janar 1910. Ai mbajti një leksion mbi “Trupat 4-dimensionalë” në Klubin e Matematikanëve, para rreth 100 profesorë të shquar të matematikës dhe studentëve të ekselencës. Sërish shtypi e promovoi në faqet e para, ndërsa gazetarët parashikonin një të ardhme të ndritur për këtë djalë të talentuar.
Uilliam u diplomua me nota maksimale. Por jeta e tij studentore nuk ishte e këndshme. Mënyrat e tij të çuditshme të sjelljes, e vunë në një shënjestër të bullistëve. Biografja e Sidis, Emi Uollas tha:“Ai trajtohej si një lolo në Harvard. Ai e pranonte se nuk kishte puthur kurrë një vajzë. Ndaj u tall dhe përndoq, dhe kjo për të ishte shumë poshtëruese. Gjithçka që ai donte ishte të ishte larg universitetit, dhe të ishte një njeri i rregullt që punonte”.

Media i mori sërish intervista fëmijës gjeni, ku Uilliam deklaroi:“Unë dua të jetoj një jetë perfekte. Mënyra e vetme për të pasur një jetë të përsosur, është ta jetosh i izoluar. Unë i kam urryer gjithmonë turmat”.
Sidis dëshironte një jetë private. Ai nisi punë si pedagog i matematikës në Institutin Rajs në Hjuston të Tekasit. Problemi ishte se duke qenë shumë më i ri studentët nuk e merrnin seriozisht. Pas asaj përvoje, Uilliam e shmangu jetën publike, duke kaluar nga një punë e rëndomtë në tjetrën.

Ai ia doli të qëndronte larg vëmendjes së publikut. Por sapo dikush e njihte kush ishte, ai do ta linte sërish punën. Në moshën 39-vjeçare, Uilliam jetonte në një dhomë modeste në Boston. Ai punonte si një llogaritës dhe hedhës të dhënash statistikore. Kohën e lirë e kalonte duke shkruar romane me pseudonime.
Por në fund, shtypi e zbuloi. Në vitin 1937, “The New York Post” dërgoi një reportere femër për t’u miqësuar me gjeniun e izoluar. Por artikulli i titulluar “Gjeniu fëmije i vitit 1909, tani paguhet si nëpunës i rëndomtë për 23 dollarë në javë”nuk përmbante më lajka.
Ai e portretizoi Uilliam si një dështim,qënuk e kishte përmbushur premtimin e tij të fëmijërisë së hershme. Uilliam u tërbua nga inati, dhe vendosi të dilte sërish në qendër të vëmendjes. Ai e paditi “New York Post” për shpifje, në atë që sot konsiderohet si padia e parë për shkeljen e privatësisë.

Ai humbi. Gjykata vendosi se Uilliam ishte një figurë publike dhe si i tillë, kishte hequr dorë nga të drejtat e tij për jetën private. Në vitin 1944, ai u gjet i vdekur nga pronarja e tije shtëpisë në moshën 46-vjeçare, nga një hemorragji cerebrale. Gjeniu i matematikës, ndërroi jetë i vetëm dhe pa para.

Historia tragjike eUilliam Sidis ngre edhe sot disa pikëpyetje. A duhet t’i nënshtrohen fëmijët një presioni aq të madh në një moshë kaq të hershme? A kanë të drejtë personat publikë të kenë një jetë private?

/Bota.al
 

Marla

Quo Vadis!

10 rregullat kryesore të suksesit nga Rock Thomas



7b7b867d-rock.jpg


Si autor dhe sipërmarrës, Rock Thomas ka ndihmuar mbi 60 milionë njerëz të fitojnë statusin e milionerit dhe ka ndihmuar shumë individë të tjerë të bëhen plotësisht të pavarur financiarisht. Ai beson se duke zbatuar këto dhjetë rregulla, gjithkush mund të arrijë të ketë sukses në jetën e tij.

Rregulli numër 1. Investoni në zhvillimin tuaj personal.
Mendja juaj është si një kopsht. Ato mendime që do të mbillni në kokën tuaj, ato do të rriten dhe lulëzojnë brenda jush. Kështu kushtojini të paktën 30 minuta në ditë zhvillimit tuaj personal duke lexuar një libër, artikuj apo video motivuese. Sa më shumë kohë t’i kushtoni zhvillimit tuaj, më shpejt do të zhvilloheni.

Rregulli numër 2. Qartësoni qëllimet tuaja
Aty ku shkon fokusi, rrjedh dhe energjia juaj. Nëse qartësoni objektivat dhe qëllimet tuaja, do e keni më të lehte për t’i ndjekur ato! Pra, filloni duke krijuar një qëllim të prekshëm, kuptimplotë dhe me një rezultat të matshëm.

Rregulli numër 3. Zhvilloni aftësitë dhe talentet tuaja
Të gjithë kemi diçka unike për t’i ofruar botës. Njerëzit e suksesshëm fillojnë duke identifikuar se çfarë duan të bëjnë dhe janë jashtëzakonisht të shkëlqyeshëm në. Ata kërkojnë të kuptojnë, praktikojnë dhe ndërtojnë vazhdimisht aftësitë, të cilat plotësojnë dhe mbështesin talentet e tyre. Duke përdorur talentet tuaja në një mënyrë kuptimplote, jo vetëm iluminoni veten tuaj – duke përjetuar një ndjenjë të përmbushjes, por ndriçoni edhe të tjerët!

Rregulli numër 4. Dilni nga zona juaj e rehatisë
Qëllimi i këtij rregulli është t’ju motivojë që të ndërmerrni veprime. Të shfrytëzoni dijet për të rritur produktivitetin tuaj. Për të qenë i suksesshëm, duhet të jeni në gjendje të përqendroheni pa pushim për veprime që ju ndihmojnë të realizoni qëllimet tuaja. Me fjalë të tjera hiqni dore nga rehatia dhe mos krijoni justifikime.

Rregulli numër 5. Përqendroni energjinë tuaj
Ky rregull është i domosdoshëm në rrugën tuaj drejt suksesit. Ai ka të bëjë me disiplinimin dhe mbajtjen e qëllimit që dëshironi të arrini, gjithnjë në mendje. Kështu kapërceni shprehjet “Unë jam i lodhur”, “Unë sot nuk mundem “,” Nuk e bëj dot sepse jashtë po bie shi” dhe orientojeni energjinë tuaj drejt qëllimit kryesor. Nëse bëni në jetë atë që është e lehtë jeta do jetë e vështirë dhe anasjelltas, nëse vendosni të ngriheni mbi lodhjen dhe dhimbjen ju pret lehtësimi.

Rregulli numër 6. Ushqeni besimet tuaja
Së pari, identifikoni besimet dhe bindjet që ju kufizojnë dhe ju shkaktojnë dhimbje. Filloni duke pyetur veten “Çfarë nuk po funksionon në jetën time? Si ndihem për këtë?” Identifikoni besimet që nuk ju shërbejnë.
Pastaj, bëni të njëjtën gjë me besimet dhe bindjet që ju japin lumturi, ju japin forcë dhe energji.

Rregulli numër 7. Rrisni të ardhurat tuaja
90% e njerëzve luftojnë financiarisht. Kjo është e vërtet edhe nëse ato kanë një të ardhur mujore apo fitojnë shumë para. Arsyeja është sepse shumica shpenzojnë më shumë se sa fitojnë dhe kursejnë ose investojnë shumë pak.

Rregulli numër 8. Krijoni zakone si të pasurit
Çfarë bëni para orës 8 dhe pas orës 20:00 përcakton suksesin tuaj. Njerëz të suksesshëm kanë rituale të ndryshme nga mesatarja e njerëzve, veçanërisht në mënyrën si e fillojnë dhe mbarojnë ditët e tyre. Këto zakone janë: konsumojnë shumë ujë, bëjnë streçing, krijojnë, meditojnë, lexojnë dhe planifikojnë ditën e tyre.

Rregulli numër 9. Krijo mendësinë e njerëzve të suksesshëm
Parimi kryesor i njerëzve me mendësi të suksesshme është “ Si do që të jetë jeta ime unë do krijoj versionin më të bukur timin”, ndryshe nga mendësia e njerëzve mesatare që thotë” Gjërat që më ndodhin në jetë, përcaktojnë edhe fatin tim”

Rregulli numër 10. Realizoje me çdo kusht
Fituesit i realizojnë qëllimet e tyre si do që të sfidohen në përditshmërinë e tyre. Edhe jo gjithmonë e kanë plotësisht të qartë rrugën e suksesit në mendjen e tyre por ama ato janë gjithmonë të bindur për diçka që “ Rruga e suksesit ekziston” Ata nxisin besimin në vetvete dhe duke krijuar një PSE të forte, frymëzohen për të gjetur Si-në.

/BM
 

Marla

Quo Vadis!

Përgjigjia me 5 fjalë e Tim Cook ndaj Facebook



23fc3603-606b5e4d5a37a-scaled.jpg

Ekzekutivi i Apple shprehet qartë, ai nuk po merr vendime bazuar në atë që është më e mira për Facebook, por për Apple dhe klientët e tij.

Intervista e Tim Cook me Kara Swisher për podcastin e saj Sway ishte shprehëse në disa aspekte. Ndoshta pjesa më e përfolur e bisedës ishte zbulimi se CEO i Apple nuk pret që të mbajë ende punën pas 10 vitesh. Kjo është sigurisht befasuese, por nuk është për t’u habitur që Cook mund të mos dëshirojë të vazhdojë me ritmin që kërkon menaxhimi kompanisë më të vlefshme në botë, kur të jetë 70 vjeç.

Kishte gjithashtu shumë pohime kundrejt produkteve të ardhshme si augmented reality glasses, madje edhe mundësinë e një makine Apple. Secila prej tyre sigurisht do të ishte e mirëseardhur, por ne tashmë mendojmë që Apple po punon për të dyja dhe nuk është ndonjë befasi.


Shumë më interesante ishte përgjigjja e Cook kur u pyet nga Swisher se si ndryshimet e ardhshme të privatësisë së Apple do të ndikojnë në Facebook.

“Unë nuk jam i përqëndruar në Facebook, kështu që nuk e di”,- tha Cook. Teksa u kujtua nga Swisher se Facebook ka thënë që Apple po bëhet gjithnjë e më shumë një nga konkurrentët e tij më të mëdhenj, Cook theksoi pozicionin e tij.
“Oh, mendoj se ne garojmë në disa gjëra”,- tha Cook. “Por jo, nëse më pyesin cilët janë konkurrentët tuaj më të mëdhenj, ata nuk do të ishin në listë“.
Ato shtatë fjalë, “Unë nuk jam i përqëndruar ënë Facebook”, janë brutale dhe të shkëlqyera në të njëjtën kohë. Janë brutale sepse Cook po e bën të qartë se kompania nuk po merr vendime të bazuara në Facebook, ose diçka tjetër. Sado shumë që është përfolur beteja midis Apple dhe Facebook gjatë muajve të fundit, Cook e largon kompaninë e mediave sociale nga loja.
Apple, në vitin 2020 fitoi rreth 200 miliardë dollarë të ardhura duke shitur miliona iPhone, iPad, Mac dhe Apple Watches dhe kompania vlen pak më shumë se 2 trilionë dollarë. Nga ana tjetër, Facebook kishte 86 miliardë dollarë të ardhura, kryesisht nga reklamat digjitale dhe vlen rreth 860 milionë dollarë. Kjo nuk është gjë e keqe, por nuk është asgjë krahasuar me Apple, e cila fiton më shumë në një tremujor sesa mund të fitojë Facebook-u gjatë gjithë vitit.
Në të njëjtën kohë, është e shkëlqyer sepse Cook e ka të qartë që ai merr vendime për Apple bazuar në atë që është më e mira për kompaninë dhe përdoruesit e saj. Ai nuk është i shqetësuar për ndërmarrjet e tjera, pavarësisht nëse ato janë konkurrente apo jo.

Citati i Jeff Bezos i përshtatet më së miri situatës: “Mos kini frikë nga konkurrentët tanë, ata kurrë nuk do të na japin para gjithsesi”,- tha Bezos. “Kini frikë nga klientët tanë.”
Shumë kompani kalojnë shumë kohë duke menduar se çfarë po bën konkurrenca e tyre dhe jo duke u përpjekur të kuptojnë klientët e tyre dhe atë që ata me të vërtetë duan. Kjo ngjan shumë me atë që po bën Facebook.
Në vend që të përqendrohet në gjetjen e mënyrave për mbrojtjen e informacionit personal të përdoruesve të tij, Facebook duket se është më i interesuar për atë që po bën Apple. Konkretisht, po shpenzon shumë kohë dhe energji i përqendruar në ndryshimet e ardhshme të Apple në iOS 14 sa që mund të ndikojë në dështimin vet.

Në vend të kësaj, përgjigja e Cook është një shembull i shkëlqyer i inteligjencës emocionale. Pavarsisht të gjitha sulmeve të Facebook, Cook nuk po e lejon atë t’i errësojë vizionin e tij për vendimet përsa i përket Apple. Do të ishte e lehtë të shqetësohesh, ose të humbasësh përqendrimin, por kjo nuk u shërben kurrë klientëve ose biznesit tuaj në planin afatgjatë.
Për këtë mund të pyesni Facebook-un.

/BM
 

Marla

Quo Vadis!

Ky është emaili që përdori themeluesi i Factmata për të marrë një investim prej 500 000$ nga Mark Cuban

jë themelues fillestar, ende pa asnjë produkt të prodhuar, fitoi një investim prej 500,000 dollarësh nga Mark Cuban duke i dërguar një email të ftohtë. Dhruv Ghulati, një Techstars dhe sipërmarrës First Alumn, është themeluesi i Factmata, inteligjenca artificiale e të cilit analizon përmbajtjet për paragjykime, gjuhë urrejtjeje etj. Misioni i tij është të luftojë dezinformimin në internet.



Katër vjet më parë, Ghulati krijoi kompaninë e tij me qendër në Londër, duke marrë një hua përreth 33,000 dollarë. Ai e dinte se do të kishte nevojë për më shumë se aq, kështu që së bashku me ekipin e tij u nisën për të mbledhur para nga disa “gjigantë” të Silicon Valley. Ata morën rreth 75,000 dollarë investime nga Google dhe Ghulati filloi t’u dërgonte emaile të ftohtë investitorëve të mundshëm me profile të lartë, të cilët kishin qenë shumë të zhurmshëm për problemin e dezinformimit në internet, veçanërisht pas zgjedhjeve presidenciale të vitit 2016. Cuban ishte shprehur për këtë çështje dhe ai njihet për leximin e emaile-ve të ftohta, kështu që Ghulati vendosi ta provonte me një email.


Funksionoi! Cuban investoi 250,000 dollarë menjëherë dhe 250,000 dollarë të tjerë nëntë muaj më vonë. Kohët e fundit, Ghulati ndau mesazhin që tërhoqi vëmendjen e Cuban me sipërmarrësin Martin Delaney për blogun e tij Themeluesit Hustle. Ky është teksti i plotë:

Kërkesë – Factmata

I dashur Z. Cuban,

Ndjesë për mesazhin e ftohtë. Unë jam themeluesi i një kompanie të mbështetur nga Google të quajtur Factmata që përdor inteligjencën artificiale për të kryer kontrollimin dhe referencimin e automatizuar të fakteve. Ne jemi një ekip prej tre studiuesish dhe shkencëtarësh të NLP me më shumë se 30 punime të botuara dhe të cituara brenda përpunimit të gjuhës, përgjigjes së pyetjeve dhe nxjerrjes së informacionit. Së fundmi jam duke mbledhur fonde nga njerëzit që kujdesen për problemin e keqinformimit në internet, duan të zvogëlojnë mosbesimin kundrejt medias dhe të ndryshojnë mënyrën se si konsumojnë përmbajtjen në internet. Do të kisha dëshirë t’ju tregoja më shumë rreth nesh nëse keni interes, veçanërisht duke pasur parasysh diskutimet tuaja të fundit publike në lidhje me këtë temë.

Shpresoj të dëgjoj nga ju së shpejti,

Dhruv

Për fat të mirë për cilindo që dëshiron investime nga Kubani, pronari miliarder i Mavericks ka shpjeguar shumë qartë se çfarë kërkon në një email të ftohtë dhe si të tërhiqni vëmendjen e tij në dy sekonda apo më shumë para se të kalojë në emailin tjetër (ai merr më shumë se 1000 email-e në ditë). Ghulati bëri pikërisht atë që Cuban thotë se dëshiron.



  1. Ai përdori postën elektronike.
Nëse jeni duke kontaktuar dikë për të kërkuar diçka, filloni të kuptoni se si ai person preferon të ndërveprojë. Në rastin e Cuban, ai ka thënë shumë herë se preferon kryesisht postën elektronike (dhe ndoshta mesazhet me tekst) sesa format e tjera të komunikimit.

Dërgimi i një emaili të ftohtë mund të jetë një mënyrë çuditërisht efektive për të arritur njerëzit, Delaney thotë se ai shpesh ka përdorur email-e të ftohtë për të arritur investitorët ose klientë të mundshëm teksa ndërton kompani të suksesshme. Ghulati thotë se ka funksionuar edhe me investitorë të tjerë.

2. Ai doli drejt e në temë.
Kjo është diçka për të cilën Cuban insiston për shkak të sasisë së emaile-ve që merr dhe lexon. Nëse ai nuk e di saktësisht se për çfarë flet emaili juaj brenda dy sekondash, ai do të kalojë te tjetri. Fjalia e dytë i tregoi Cuban-it shpejt dhe qartë, saktësisht se çfarë duhej të dinte dhe pse Ghulati po kontaktonte me të.

3. Ai iu qëndroi fakteve.
Duke pasur parasysh natyrën ambicioze të Factmata, fjalia tjetër ishte e shkëlqyer. Një mendje më e vogël do të kishte futur një ose dy komente në lidhje me natyrën shkatërruese të lajmeve të rreme. Kjo ishte e panevojshme sepse Cuban tashmë i kishte bërë të qarta ndjenjat e tij mbi këtë temë. Ghulati gjithashtu mund të jetë tunduar të shkruajë për potencialin e madh të produktit të tij për ta bërë internetin dhe botën një vend më të mirë. Kjo mund ta kishte zhgënjyer Cuban, ai nuk i pëlqen pretendimet mbi nivelin e lartë.

Kini parasysh se në atë kohë, Factmata nuk kishte ende një produkt. Kështu që Ghulati përdori me zgjuarsi fjalinë e tij të radhës për të dhënë dëshmi për idenë që ai dhe shokët e tij të skuadrës me të vërtetë mund të krijonin A.I. që do të identifikonte lajmet e rreme. Fraza “startup i mbështetur nga Google” në fjalinë e mëparshme e tregoi këtë gjithashtu.

4. Ai kërkoi të jepte më shumë informacion.
Kjo është mënyra më e mirë për të mbyllur email-et ose thirrjet e ftohta. Ghulati specifikoi se po kërkonte investitorë që kujdeseshin për këtë çështje. Por pyetja e tij aktuale ishte shumë modeste, ai thjesht donte t’i siguronte Cuban pak më shumë informacion. Gjatë rrugës, ai i bëri të ditur Cuban se i kishte kushtuar vëmendje asaj që Cubani thoshte.

Ghulati mori një përgjigje të shpejtë për të konfirmuar që po, ai mund të dërgonte më shumë informacion dhe kështu bëri. Edhe një herë, ai nuk e mbingarkoi Cuban. Emaili i tij ishte i shkurtër dhe shpjegoi në disa paragrafë se si do të funksiononte produkti dhe cilët botues dhe kompani të teknologjisë ishin të interesuar për të. Ai gjithashtu siguroi një provëz në mënyrë që Cuban ta rishikonte.

Emaili i dytë bëri që Cuban të bënte atë që thotë se bën kur fillimisht është i interesuar për një projekt: “Unë thjesht filloj t’i nxis me shumë pyetje”,- tha ai në një podcast vitin e kaluar. Nëse Cuban i pëlqejnë përgjigjet, hapi tjetër mund të jetë kujdesi i duhur nga anëtarët e ekipit të tij dhe në varësi të asaj që zbulojnë, ai mund të përfundojë investimet, siç bëri me Factmata.

Nëse keni qenë skeptik në lidhje me dërgimin e postave elektronike të ftohta, histori si kjo e Ghulati duhet t’ju ndihmojnë të ndryshoni mendim. Delaney raporton se u deshën vetëm gjashtë email, duke përfshirë edhe atë fillestarin, përpara se Cuban të vendoste të investonte, që do të thotë se ato emaile sollën më shumë se 82,000 dollarë secili.

/BM
 

Marla

Quo Vadis!
format e pasurisë



16 vite më parë Robin Sharma shkroi librin me titull “Udhëzuesi i Madhështisë”. Ky libër ka ndihmuar me miliona njerez për të mposhtur besimet e tyre të dobëta, për të shëruar lëndimet e tyre emocionale, të rindërtojnë filozofinë e tyre mbi një jete të mirë-jetuar dhe për t’u transformuar në personin që kanë dashur gjithmonë të jenë. Më poshtë, unë kam shkëputur një pjesë nga kapitulli me të njëjtin titull “ Tetë format e pasurisë”.


Pak kohë më parë, dhashë një seminar përgjatë gjithë ditës mbi lidershipin, të ndjekur nga menaxherë dhe drejtues nga kompani si American Express, Infosys, Gap dhe Dell. Një nga idetë, që shumë nga njerëzit në dhomë më thanë se ju dukej më e dobishme ishte modeli im “8 Format e Pasurisë” që kam ndarë me klientët e korporatave gjatë vitit të kaluar.
Në mendjen time, pasuria dhe lidershipi nuk kanë të bëjnë vetëm me paratë. Në të vërtetë, janë tetë elementë për të cilët duhet të siguroheni se janë në nivele të klasit botëror para se ta quani veten të pasur (dhe vërtet të suksesshëm).

Unë do t’i identifikoj ata:

Pasuria e brendshme. Kjo përfshin një mendim pozitiv, vetë-respekt të lartë, paqe të brendshme dhe një lidhje të fortë shpirtërore. Ajo gjithashtu përfshin qartësi rreth vlerave tuaja dhe një ndjenjë të fortë të qëllimeve tuaja një, tre, pesë dhe 10-vjeçare.
Pasuria fizike. Shëndeti juaj është pasuria juaj. Cili është kuptimi për të arritur në një nivel të shkëlqyeshëm në karrierën tuaj nëse sëmureni duke e bërë atë? Mos jini personi më i mirë i biznesit në spital. Pse të jesh personi më i pasur në varreza? Udhëheqësit e mëdhenj karakterizohen nga shëndeti i mirë.
Familja dhe Pasuria Sociale. Kur jeta juaj familjare është e lumtur, ju do të performoni më mirë në punë. Askush nuk arrin në fund të jetës së tij dhe pendohet që e vendos familjen e tij si përparësi kryesore. Në lidhje me këtë është i domosdoshëm krijimi i lidhjeve të thella me miqtë dhe anëtarët e komunitetit tuaj personal, përfshirë anëtarët, modelet që ju ndiqni dhe këshilltarët e besuar.
Pasuria e karrierës. Realizimi i potencialit tuaj më të lartë duke arritur më të mirën në karrierën tuaj është tepër e rëndësishme. Arritja në madhështi në profesionin tuaj sjell një ndjenjë kënaqësie të një pune të bërë mirë. Ju ndihmon të bëni markën tuaj. Të jesh i klasit botëror në punën tënde është mirë për vetë-respektin tënd. Jini aq të mirë në atë që bëni, sa ti lini shokët dhe klientët tuaj të magjepsur.
Pasuria ekonomike. Po, paratë janë të rëndësishme. Nuk është gjëja më e rëndësishme në jetë, por është shumë e rëndësishme dhe absolutisht e bën jetën më të lehtë dhe më të mirë. Paratë ju lejojnë të jetoni në një shtëpi të këndshme, të bëni pushime të bukura dhe të siguroni më të mirën për ata që doni. Dhe kështu Yvon Chouinard, themeluesi i Patagonia, tha: “Sa më shumë të bëj, aq më shumë mund të jap”.
Rrethi i Gjeniut. Ju bëheni ata me të cilët kaloni kohë. Shoqëritë tuaja ndikojnë në mënyrën tuaj të të menduarit dhe performancën. “Udhëhiqni pa një titull” dhe rrethohuni me njerëz të jashtëzakonshëm – ylli i tyre do të reflektojë shkëlqimin e tyre edhe mbi ju.
Suksesi i aventurave. Për t’u përmbushur, secili prej nesh ka nevojë për mister në jetën e tij. Aventurat janë të nevojshme për lumturinë. Truri i njeriut dëshiron në mënyrë të vazhdueshme risi. Dhe ne jemi qënie krijuese, prandaj duhet të krijojmë vazhdimisht nëse shpresojmë të ndiejmë gëzim. Shumë aventura (duke filluar nga takimi me njerëz të rinj deri tek vizitat në vende të reja) është një element thelbësor i pasurisë autentike.
Pasuria e Ndikimit. Ndoshta dëshira më e thellë e zemrës njerëzore është të jetosh për diçka më të madhe se vetja. Secili prej nesh dëshiron të jetë domethënës. Për të bërë një ndryshim. Të dimë që bota ka qenë disi më e mirë sepse ne kemi ecur në planet. Mendoni për atë që Richard Bach shkroi një herë: “Këtu është prova për të gjetur nëse misioni juaj në Tokë ka mbaruar: Nëse jeni gjallë, nuk është kështu”, Udhëheqësit lënë një trashëgimi.”
Unë personalisht, pasi e kam lexuar këtë libër kam kuptuar pse disa njerëz, megjithëse kanë një karrierë për t’u admiruar sërisht nuk janë të lumtur. Ndaj, teksa përpiqeni si të bëni milionin tuaj të parë, reflektoni së pari rreth gjithë formave të pasurive, për të cilat keni nevojë në mënyrë që teksa përpiqeni për njërën, mos të humbni disa të tjera që zotëroni. Duke krijuar hapësirë për të gjithë këto forma të pasurive, padyshim që sikurse thotë dhe autori Robin Sharma ju do të arrini madhështinë që dëshironi.
 

Petrit101

Ta ka ta pu! ta kam me ti ba
Marla ka një gabim në postimin e tretë
Rreth kësaj kohe, Steve Jobs kuptoi që Kompjuterat Personalë kishin nevojë për software, dhe që njerëzit ishin të gatshëm të paguanin për këto programe, duke themeluar Microsoft.
 

Marla

Quo Vadis!

Krijuesi i kriptomonedhës Ether shpallet miliarderi më i ri në botë


25819906-vitalik-buterin.jpg


Vitalik Butterin, 27-vjeçari që krijoi Ethereum, kriptomonedhën e dytë më të famshëm dhe më të vlefshme është tashmë miliarderi më i ri në botë.

Butterin ka në pronësinë e tij mbi 330 mijë monedha me Ether me vlerë 1.09 miliardë dollarë. Monedha digjitale e krijuar në vitin 2012, ka një vlerë tregu prej 376 miliardë dollarë. Së fundmi Ether kaloi vlerën e 3 mijë dollarëve për monedhë duke shënuar një rritje me 325% për 4 muajt e parë të vitit 2021.

Blerja e ether është rritur vrullshëm me nisjen e vitit 2021 paralelisht me rritjen e njerëzve për financa të pakontrolluara.
Butterin ka lindur në vitin 1994 në Moskë dhe u zhvendos më vonë me familjen në Kanada ku krijoi dhe monedhën digjitale. Më parë Butterin punonte në revistën e Bitcoin dhe tashmë është rivali kryesor. Së fundmi, 27-vjeçari miliarder dërgoi 600 mijë dollarë në Indi për të ndihmuar luftën kundër Covid-19.

 
Top