Ja si shtëpiaket mund ta mbajnë trupin në formë

Arfenilla

Themelues i Forumit


Woman-cardio-home.jpg


Gratë shtëpiake e kanë të vështirë të gjejnë mundësitë për aktivitet fizik jashtë shtëpisë. Ndaj edhe shpesh ankohen për kilet e tepërta. Por gjithmonë ka një zgjidhje.

Këto këshilla ju orientojnë se si mund të arrini në kushte shtëpie që të shmangni kilet e tepërta:

Ngrihuni herët dhe para se të largoheni nga shtrati bëni mbi të ushtrime streching (tërheqje) të lehta për të rritur gjallërimin fizik e mendor.

Para se të hani mëngjesin, bëni 30 minuta ushtrime mbi tapet , jo mbi shtrat, kolltuk apo divan, sepse ata janë shumë elastike apo të butë, gjë që pengon ushtrimet.

Pas ushtrimeve bëni një dush me ujë të vakët e më pas të ftohtë për të aktivizuar qarkullimin e gjakut dhe rritur elasticitetin e lëkurës

Pas dushit kryeni një meditim për 10 minuta duke u mbushur thellë me frymë, gjatë këtij moment përpiquni të përqëndroheni në temën e ditës që dëshironi të realizoni.

Më pas hani një mëngjes të lehtë duke u përqëndruar në ushqim e jo ne tv apo lexim gazete, kusht për asimilimin e ushqimit dhe me pas pini një kafe.

Uluni në tryezë të uritura e ngrihuni të pangopura. Ushqimin ditor konsumojeni jo në 3 por në 5 vakte, për të rënë në peshë apo për të penguar mbipeshën.

Mos bini të flini pa ngrënë darkë, pasi është e gabuar nëse mendoni se evitimi I darkës mund tju ndihmojë të bini nga pesha.B opinion
 

Arfenilla

Themelues i Forumit
Titulli: Ja si shtëpiaket mund ta mbajnë trupin në formë

Deri tani cdo her eshte then se ushqimi gjat darkes te shton peshe , tani e kunderta!
 
Titulli: Ja si shtëpiaket mund ta mbajnë trupin në formë

Deri tani cdo her eshte then se ushqimi gjat darkes te shton peshe , tani e kunderta!

Epo po nuk nxorren studime te reja, nuk pagohen
 
Titulli: Ja si shtëpiaket mund ta mbajnë trupin në formë

Deri tani cdo her eshte then se ushqimi gjat darkes te shton peshe , tani e kunderta!

Jo èshtê me se e ver8 por duhet te hashe gjera te lehta .
Mishi nk te shendosh kurre .mos pini alkol te te fute uri.
Provojeni me nje got qumesht e buk te zeze te thekur apo me çaj mali me domate e djath me pak yndyre .etj.
Sport ke mundesi gjithmone te besh por ai vullneti sikur na mungon içik se lodhemi ne punë -:)
 
Titulli: Ja si shtëpiaket mund ta mbajnë trupin në formë

Jooooooo alkoooolin mos ma prekni se ju ngordha!
Ps: varet nga mishi... sepse skam degjuar diet me berxoll ne dark ( gje qe un boj rregullisht )
Mish pule, gjel deti... mish te bardh mo sgare ose me leng limoni
 
Titulli: Ja si shtëpiaket mund ta mbajnë trupin në formë

Jooooooo alkoooolin mos ma prekni se ju ngordha!
Ps: varet nga mishi... sepse skam degjuar diet me berxoll ne dark ( gje qe un boj rregullisht )
Mish pule, gjel deti... mish te bardh mo sgare ose me leng limoni

Jo mi goc jo por duhet te nderrosh pijen,psh verê ne vend te birres se birra ka dhe sheqer e di.
Te pish alkol po por pasi te jesh kesh ngrene .
Mishi i viçit eshte i shtenjte por file pule apo mishi i derrit por veç i kuqi pa ynderna.
Te gjitha si berxholla- salćite jane mix me yndyrna e keto yndyrna 70% me prb.derri qe shumê se dine.
 
Titulli: Ja si shtëpiaket mund ta mbajnë trupin në formë

Jooooooo alkoooolin mos ma prekni se ju ngordha!
Ps: varet nga mishi... sepse skam degjuar diet me berxoll ne dark ( gje qe un boj rregullisht )
Mish pule, gjel deti... mish te bardh mo sgare ose me leng limoni

Ka te tille diete ku gjeja kryesore eshte perdorimi i mishit.dmth ha mish (vici,derri,pule) ter diten edhe ne darke (pa ndonje mase te caktuar) por vec me sallate asgje tjeter...Kete per ngrenien ne darke edhe nese eshte vone e ndjen uri me mire te hash dicka,ky mendimi qe duke mos ngren e te ndjehemi te uritur ter kohes per te humbur peshe eshte i gabuar sipas nje dietologu te njohur ketu...!
 

Legally_Sweet

Ain’t no sunshine when she’s gone
Staf në FV.AL
Titulli: Ja si shtëpiaket mund ta mbajnë trupin në formë



Para se të hani mëngjesin, bëni 30 minuta ushtrime mbi tapet , jo mbi shtrat, kolltuk apo divan, sepse ata janë shumë elastike apo të butë, gjë që pengon ushtrimet.


Rregulli nr1: Kurre mos u ushtroni me stomakun bosh!
 
Top