Kodi sekret? Ngjyrat

braziljania

Anëtar i Nderuar
Tendenca e fundit? Një dietë me bazë ngjyrash. Tani mos llogarisni kaloritë. Shikoni vetëm ngjyrën e asaj që konsumoni




Sipas zbulimeve të fundit, është arritur në përfundimin se ushqyerja jonë duhet të jetë me sa më shumë ngjyra. Studiuesit flasin për një “Colour Code”, një regjim të vërtetë dhe fiks në bazë të ngjyrave. Sipas kësaj teorie, përbërësit kimikë, që u japin frutave dhe perimeve ngjyrë, përmbajnë ushqyes që i bëjnë mirë shëndetit dhe bukurisë. Ja disa arsye thelbësore se pse duhet ndjekur dieta që, mbi të gjitha, vë në qendër ngjyrën e lëkurës së frutave dhe perimeve.



Blu

Ka bërë histori dieta e Mariah Carey-t, e cila nuk pranonte të hante asgjë që nuk ishte ngjyrë violë. Ushqimet e kësaj ngjyre dhe ngjyrës blu kanë veti antioksiduese, që ndihmojnë në parandalimin e kancerit dhe shqetësimeve kardiake. Ato ndihmojnë edhe në luftimin e efekteve negative të ndotjes, të tymit dhe stresit, të pranishëm në radikalet e lira. Konsumoni sa më shumë produkte në tonet e blusë dhe violës, sepse rrisin energjinë, duke ju bërë më të predispozuar drejt praktikimit të sportit.



E kuqe

Edhe perimet dhe frutat e kuqe – domatet, luleshtrydhet, qershitë, shalqiri – përmbajnë në masë antioksidantë që luftojnë kancerin dhe sëmundjet kardiake. Për shembull, rrepat janë të pasura me peroksid, aq të nevojshme në dezintoksikimin e mëlçisë. Një sekret që nuk e keni ditur? Produktet e kuqe, përveç të tjerash, ndihmojnë në ruajtjen e gjendjes së mirë shëndetësore edhe në moshën e shkuar.






E gjelbër

Perimet dhe frutat në këtë ngjyrë janë të dobishme në luftimin e lodhjes dhe stresit. Janë të pasura me vitaminë B dhe hekur. Një burim i pashtershëm energjie. Vitamina B ndihmon edhe në prodhimin e hormoneve, ideale për gratë që marrin pilula kontraceptive. Perimet, si lakra, janë të pasura me fibra, që ndihmojnë në tretje dhe luftojnë fryrjet e stomakut. Dhe në fund, për të pasur lëkurë, thonj dhe flokë me shkëlqim, nuk ka gjë më të mirë sesa avokadoja, e pasur me omega 3 dhe magnez.



E verdhë dhe portokalli

Për një shikim sa më të pastër nuk ka gjë më të mirë sesa ushqimet që kanë ngjyrën e diellit. Karotat dhe kungujt përmbajnë karoten dhe përbërës të tjerë, që mbrojnë sytë dhe forcojnë sistemin imunitar. Ananasi përmban elementë që favorizojnë tretjen dhe kanë përparësi kundër infeksioneve. Patatja është e pasur me vitamina A dhe C e acid folik, ideale për gratë shtatzëna.



E bardhë

Hudhra është ideale për zemrën, sepse ul nivelet e lipideve në gjak, duke parandaluar sëmundjet kardiake. Qepa dhe preshi përmbajnë elementë që ndihmojnë tretjen dhe parandalojnë kancerin në stomak.



revista jeta
 
Top