• Mirësevini tek Forumi Virtual

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diksutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti.

    Regjistrimi është plotësisht falas në komunitetin tonë, pasi të regjistrohesh do të gëzosh shumë të drejta si të japesh mendimin tënd në një diskutim, të hapësh një diksutim tëndin, të komunikosh me anëtarët e tjerë të komunitetit në mënyrë private, të marësh pjesë dhe të votosh në konkursin e poezisë dhe të fotografisë dhe shumë opsione të tjera... duke përdorur mënyrën më të thjeshtë dhe të sigurtë për tu rregjistruar
    GOOGLE Microsoft Yahoo

    Për cdo problem mos hezitoni të na " KONTAKTONI ".

Pak gjumë gjatë ditës forcon kujtesën

sweetzzinna

Dum spiro, spero くる
Dremitja mund të bëjë mrekullira. Mjaftojnë 12 minuta, ose maksimumi një orë e gjysmë pas mesdite për të ndihmuar në forcimin e kujtesës. Ndërkohë që mungesa e gjumit mund të bëjë të kundërtën.
Në këtë përfundim ka arritur një studim amerikan i realizuar nga neuroshkencëtari William Fishbein i universitetit 'City university' në New York që ka studiuar efektet në disa studentë të gjuhës angleze.
Të rinjve para se të merrnin një sy gjumë, iu mësuan fjalë në gjuhën kineze, një gjuhë për të cilën nuk dinin absolutisht asgjë: pas kësaj ata u detyruan të bëjnë një gjumë gati 90 minuta, ndërkohë që gjysma tjetër e vullnetarëve në këtë test, nuk u lejuan të flinin.
Të njëjtën pasdite, shkencëtarët i bënë një test të gjithë studentëve lidhur me fjalët kinezce. Ndryshimi mes tyre ishte i dukshëm.
Të rinjtë që dilnin nga gjumi treguan aftësi shumë të mira të mbajtjes medn të fjalëve të reja, të mësuara që më parë, shumë më mirë se ata që kishin ndenjur zgjuar.
“Praktikisht kush kishte bërë një dremitje të lehtë ka kuptuar menjëherë sensin e testit, ndërkohë që për të tjerët memorja nuk përgjigjej”- thanë shkencëtarët.
Sipas studimit ajo që ndikon në forcimin e kujtesës është ajo pjesë e gjumit e quajtur ‘ad onda lenta’, që arrihet me shpejtësi sapo mbyll sytë. Shekulli
 
Top