• Mirësevini tek Forumi Virtual

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diksutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti.

    Regjistrimi është plotësisht falas në komunitetin tonë, pasi të regjistrohesh do të gëzosh shumë të drejta si të japesh mendimin tënd në një diskutim, të hapësh një diksutim tëndin, të komunikosh me anëtarët e tjerë të komunitetit në mënyrë private, të marësh pjesë dhe të votosh në konkursin e poezisë dhe të fotografisë dhe shumë opsione të tjera... duke përdorur mënyrën më të thjeshtë dhe të sigurtë për tu rregjistruar
    GOOGLE Microsoft Yahoo

    Për cdo problem mos hezitoni të na " KONTAKTONI ".

Pse metodat e vjetra te marketingut janë akoma dominuese ne treg?

Pse metodat e vjetra te marketingut janë akoma dominuese ne treg?​
Fushatat virale dhe shumë strategji të reja te tjera te reklamave, janë perhapur gjeresisht. Po përse atëherë, marketeret e lojerave kompjuterike e duan akoma televizionin, dhe shtypin e shkruar?
Nuk ka asnjë dyshim qe marketeret kanë përfituar shumë nga Interneti. Ai është një mjet komunikimi i cili nuk ka te krahasuar dhe qe ju ofron mundësi te ardhurash me kosto mjaft te ulet drejtperdrejte audiencave te percaktuara. Për marketeret krijues dhe aventuriere ajo krijon mundësinë e shkelqimit ne rrugë jo me se te zakonshme.
Ndaj tashmë është bërë e modës qe te kapercehen rregullat e arta te medias online. Dhe padyshim qe reklamat online dhe virale (ose marketingu guerril) po marrin shumë nga koha dhe buxheti i profesionisteve te marketingut.
Shpenzimet e marketingut online u rriten 76% ne 2006, dhe po bëhet një platformë mëse e rëndësishme ne çdo lloj fushate. 68% e popullsise amerikane përdorin Internetin, ndaj nuk është vështirë të mendosh se gati 100% e tyre është audience e percaktuar.

TV është akoma këtu

Pjesa me e madhe e buxhetit te marketingut për lojerat elektronike shpenzohet ende ne platformat tradicionale, si ne promovime te vogla, rrjete televizive ose media te printuara. Marredheniet publike, revistat, faqet e para te gazetave me te njohura konsiderohen ende si majat me te larta qe duhen arritur prej tyre.
Sipas kerkimeve te Forrester, pothuajse 38% e familjeve amerikane shpenzojne kohën e tyre me televizionet dhe gati 35% kohe me shumë krahasuar me forma te tjera te mediave. Konsumatoret harxhojne pothuajse 33% te kohës se tyre me Internetin, por gjithsesi faqeve te Internetit u perkon vetëm 5% e te ardhurave të tyre.
Së fundi, marketeret duhet te përdorin ato teknika qe mendojnë se mund te jenë funksionale, si p.sh. mediat tradicionale te cilat vazhdojnë te jenë shumë më bindese se mediat online.

Rregullat e Shkolles se Vjeter

Tony Key, drejtor i marketingut te Ubisoft thotë: "Si marketer jemi mjaft te mërzitur qe na quajne shkolle e vjetër, sepse ne përpiqemi gjithmonë te praktikojme strategji të reja te mëdha dhe t'i lemë pas te vjetrat".
ثshtë mjaft interesante te shohësh grafiket e Forrester-it për shpenzimet e reklamave në media. Të gjitha kategoritë janë me se te vërteta perveçse Internetit dhe gazetave, ku njera patjetër është ne favor te shpenzimeve dhe tjetra ne favour te kohës. ثshtë mjaft interesante qe gazeta është një formë e vjetër e medias ndërsa Interneti forma me e re e saj. Faktet tregojnë qe media e vjetër nuk pushoi se ekzistuari kur u shfaq Interneti. As media e shtypur nuk pushoi se punuari kur arriti televizioni.

albpr.org​
 
Top