Si të merreni me një ngacmues?


Kushdo, të paktën një herë në jetën e tij është përballur me ngacmime dhe njerëz agresivë. Si t’i njohim, por mbi të gjitha si të mësojmë të mbrohemi nga ata? Këta njerëz mund të duken të qetë në sipërfaqe. Sidoqoftë, ato mund të shndërrohen gjithashtu në subjekte armiqësore, duke krijuar konflikte dhe duke orkestruar nënshtrime.

Ngacmuesi ka një tendencë për të pushtuar hapësirën fizike përreth dhe lëviz me gjeste të krahëve të hapur dhe ecën me hapa të gjatë. Ai shpesh është një person teatror. Sidoqoftë, kjo mund të jetë gjithashtu një mënyrë për të tërhequr vëmendjen. Pra, në këtë rast ata janë njerëz që sulmojnë për të parandaluar kritikat dhe për ta zhvendosur vëmendjen te tjetri. Ndonjëherë ata përpiqen shumë për të nxjerrë në pah pjesën më agresive të personit me të cilin kanë të bëjnë, në mënyrë që të fajësojnë reagimin e bashkëbiseduesit të tyre.
Fjalimet e tij janë të ngazëllyera, ka një tendencë për të monopolizuar bisedën, nuk respekton kthesat e fjalës dhe shpesh ndërpret, tregon me gisht, afrohet fizikisht është kërcënues etj.
Një nga aspektet që pëlqejnë më shumë subjektet agresive është përqendrimi i vëmendjes tek gabimet e të tjerëve, në mënyrë që t’i bëjë ata të ndjehen të paaftë. Duke e vënë veten në mbrojtje, ata bien në grackën e tyre dhe ngacmuesi do të ketë mundësi të tregojë gabimet e tyre. Një ndjesi e shpeshtë që dikush ka përpara këtyre subjekteve është ndjenja e mungesës së një rrugëdaljeje. Megjithatë, ajo që thonë ata është një projeksion i realitetit të tyre.

Por cilat janë teknikat për trajtimin dhe menaxhimin e një subjekti mbizotërues dhe agresiv? Le të shohim disa prej tyre.
Ruaj qetësinë, një nga karakteristikat më të zakonshme të njerëzve agresivë është kënaqësia për ta bërë personin tjetër të humbasë kontrollin. Duke zbatuar këtë sjellje, njerëzit agresivë janë në gjendje ta vendosin tjetrin në një gjendje dobësie. Një rregull i mirë i pranimit kur keni të bëni me një ngacmues është të qëndroni të qetë. Kur ndiheni të sfiduar nga dikush, para se të thoni ose të bëni diçka, duhet të merrni frymë dhe të numëroni deri në dhjetë. Në këto 10 sekonda është gjithashtu e nevojshme të mendoni për përgjigjen më të mirë që mund të jepni.
Ndjeshmëri! Nëse një mik apo shef është agresiv, ne mund të vihemi në vendin e tyre dhe të bëjmë komente që i bëjnë ata të ndihen të kuptuar. Në këtë mënyrë ai do ta lëshojë inatin e tij dhe mund të tregojë më shumë disponueshmëri.
Mbani mend të drejtat tuaja dhe kuptoni kur ato shkelen. Të drejtat tona përfaqësojnë gjithashtu kufijtë tanë, por shumë njerëz nuk i respektojnë ato. Njerëzit agresivë, me sjelljen e tyre, përpiqen të marrin të drejtat e tyre nga të tjerët në mënyrë që të marrin kontrollin.
Për t’iu kundërvënë këtij qëllimi, një strategji efektive është të bësh pyetje dhe jo pohime, madje edhe përballë një akuze. Në thelb ju duhet ta ktheni topin tek tjetri dhe të zhvendosni vëmendjen tek ai, në mënyrë që të neutralizoni ndikimin që ai ka mbi ne.
Humor! Humori është një mjet komunikimi shumë i fuqishëm. Ndonjëherë një shaka është një mënyrë e mirë për të lehtësuar një moment të tensionuar.
Shmangni akuzat dhe deklaratat që fillojnë me fjalën “ju” sepse ka më shumë të ngjarë që ta bëjnë ngacmuesin të ndjehet i sulmuar dhe të krijojë një konflikt. Duhet të përdoren fraza që fillojnë me “ti” ose formula jopersonale.
-Një teknikë tjetër për të ndërprerë komunikimin me një abuzues është të ndryshosh temën.
Këto janë vetëm disa nga teknikat, të cilat nuk kanë fuqinë për të zgjidhur problemin, por janë jashtëzakonisht të dobishme për pohimin e të drejtave të dikujt dhe uljen e tensionit psikologjik dhe emocional që ne shpesh mbartim pas bashkëveprimit me një person ngacmues dhe agresiv.

/Psikologjia
 
Top