Skulptura ndodhet mbrenda ne bllokun e mermerit.

Lauri

Anunnak
Ninfa Salmace, e dashuruar me Zotin Ermafrodito, refuzoj detyrimin e virgjeritetit te kushtuar nga kulti Diana :)



salmace5.jpgsalmace4.jpg

Bosio. Paris 1826
 

Lauri

Anunnak
@Senseo Ideia e emertimit te atleteve sportive Nike lind nga nje studenti amerikan, ne base te emertimit te kesaj skulpture qe daton 2200 vjet. Pikerisht per formen e krahut te Nike.
Ne sostance, kur veshni kepuce Nike, ju po shlekni me kembe nje krah te kesaj skulpture..:mad:


nike3.jpgnike2.jpg
 

Lauri

Anunnak
Skulptura e realizuar me një mjeshtëri që zotërohej vetëm nga Gian Lorenzo Bernini, i dedikohet, Ludovica Albertoni, një fisnike romake, e cila hyri në Urdhrin e Tretë të Shën Françeskut, pas vdekjes së burrit të saj.

1280px-Cappella_palluzzi-albertoni_di_giacomo_mola_(1622-25),_con_beata_ludovica_alberoni_di_b...jpg
stalbertoni06.jpg
 

Lauri

Anunnak
Pashë një engjëll në mermer dhe e kam skalitur derisa e lirova.
Michelangelo Buonarroti

Busti i Maria Barberini Duglioli 1599 -1621.
FB_IMG_1584703569687.jpg
 

Xhelozi

Staf në FV.AL
20210115_212315.jpgKodra e Kryqeve Meškuičių seniūnija, Lituani Një fortesë e vjetër e kodrës e mbuluar me mbi 100,000 kryqe është një simbol i nacionalizmit dhe besimeve lituaneze. LOKACUAR 7.5 MILE VERI I qytetit Siauliai, në Lituaninë Veriore, Kodra e Kryqeve zë një ngritje të ulët toke, dikur mendohej se ishte një Domantai, ose fortesë kodre. Qyteti afër u themelua në 1236 dhe u pushtua nga Kalorësit Teutonikë të Perandorisë së Shenjtë Romake gjatë shekullit të 14-të. Kryqet mendohet se janë shfaqur për herë të parë në sit gjatë kësaj kohe si një mënyrë për të shprehur dëshirën për pavarësinë e Lituanisë. Kryqet vazhduan të vendoseshin në vend gjatë gjithë periudhës mesjetare nga katolikët vendas. Gjatë një kryengritje fshatare kundër kontrollit rus të zonës në 1831, filloi praktika e vendosjes së kryqeve në përkujtim të rebelëve të zhdukur dhe të vdekur. Deri në vitin 1895, është regjistruar se kishte 150 kryqe të mëdhenj në vend, dhe ky numër u rrit në 400 deri në vitin 1940. Gjatë okupimit Sovjetik të zonës që zgjati nga 1944 deri në 1991, Kodra e Kryqeve u bë një simbol i sfidës. Tri herë gjatë okupimit Sovjetik, kodra dhe kryqet e saj u bllokuan me buldozë. Përkundër këtyre përpjekjeve për t'i dhënë fund simbolikës së vendit, të dy vendasit dhe pelegrinët përsëri fillojnë ngritjen e kryqeve.20210115_212258.jpg Estimatedshtë vlerësuar se ka më shumë se 100,000 kryqe në kodër që nga viti 2007. Mijëra e vizitojnë vendin çdo vit, me vizitën më të famshme të ndodhur në 1993 kur Papa Gjon Pali II erdhi për të kushtuar vendin. Një shënues guri që mban fjalët e tij, "Faleminderit, Lituanë, për këtë kodër kryqësh që dëshmon për kombet e Evropës dhe për të gjithë botën besimin e njerëzve të kësaj toke" tani shtrihet në rrëzë të kodrës. Një vetmitar është ngritur afër për të ndihmuar vizitorët dhe besimtarët janë të mirëpritur të shtojnë kontributin e tyre. Di para se të shkoni Kodra është 7.5 milje në veri të qytetit të Šiauliai, në Lituaninë Veriore. Nga stacioni kryesor i autobusëve Šiauliai, mund të merrni një autobus për 10 minuta dhe më pas të ecni 10 minuta më shumë për të arritur në Kodër.ae96e059e119c77710c7245167502ed1.jpg
 

Lauri

Anunnak
Riccardo Aurili 1854 krijoi këtë "Lulishtarja lakuriq duke fshirë këmbën".
mermer nga Carrara
af97ca99cf8a8b3d15c5f55a073d7be0.jpg
01@2x.jpg
 

Lauri

Anunnak
Në këtë skulpturë të bukur Canova përshkruan Adonis duke përshëndetur perëndeshën Afërditë përpara se të dalë për gjueti që do të jetë fatale për të. Në fakt, zoti Aresbdo xheloz që ishte, do të lëshojë një derr të egër kundër tij që do ta vrasë. Çifti në skulpturë përfaqëson një moment dramatik dhe vendimtar në historinë mitike të dashurisë. Nuk është thjesht një përqafim mes dy të dashuruarish, por një lamtumirë e vërtetë. Është vështrimi i fundit në jetën e tyre që shkëmbejnë.
Në këtë vepër madhështore, Afërdita prek butësisht fytyrën e Adonisit dhe duket se nuk dëshiron ta lejojë atë të shkojë drejt fatit të tij të vdekjes. Canova, për të nënvizuar rrethanën që ai përfaqëson në përmbushjen dramatike të afërt, ka përpunuar mesazhe delikate vizuale. Afërdita duket se e frenon Adonisin i cili do të largohet nga ajo ndërsa sugjeron këmba e majtë e zgjatur përpara. Fytyra e Adonisit është krenare, por e trishtuar dhe e zhytur në mendime, e shqetësuar, sikur të ishte në dijeni të fatit që i rri mbi të.
Për t'i dhënë frymë më të mirë dhe sa më realistike krijimeve të tij, skulptori i madh i lexonte me zë të lartë tekstet e autorëve klasikë ndërsa ishte në punë.
FB_IMG_1614086285787.jpg
Antonio Canova: Adonis dhe Afërditë, 1794.
Museumi artit Ginevra
 

Lauri

Anunnak
Prometeu, një mik i njerëzve, u jep atyre zjarrin me të cilin ata mund të transformojnë metalet dhe të prodhojnë mjete. Kjo u jep atyre aftësinë për të llogaritur, parashikuar dhe, në një farë mënyre, parimet e funksionimit teknik. Në këtë pikë, Zeusi ndjehet i frikësuar se njerëzit, falë teknikës, mund të bëhen më të fuqishëm se perënditë. Tashmë në këtë fragment tema e konfliktit midis fesë dhe shkencës është e qartë. Me shkencën dhe teknologjinë, në fakt, është e mundur të merret ajo që njëherë e një kohë njeriut i duhej t'i lutej perëndive. Atëherë Zeusi e ndëshkon Prometeun: ai e lidh atë me një shkëmb me një shqiponjë aty pranë që të ushqehet me mëlçinë e tij, e cila vazhdimisht reformohej.
IMG_20210306_205829.jpg
IMG_20210306_205731.jpg
 
Top