• Mirësevini tek Forumi Virtual

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diksutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti.

    Regjistrimi është plotësisht falas në komunitetin tonë, pasi të regjistrohesh do të gëzosh shumë të drejta si të japesh mendimin tënd në një diskutim, të hapësh një diksutim tëndin, të komunikosh me anëtarët e tjerë të komunitetit në mënyrë private, të marësh pjesë dhe të votosh në konkursin e poezisë dhe të fotografisë dhe shumë opsione të tjera... duke përdorur mënyrën më të thjeshtë dhe të sigurtë për tu rregjistruar
    GOOGLE Microsoft Yahoo

    Për cdo problem mos hezitoni të na " KONTAKTONI ".

Ushqimet që stimulojnë gjumin e thellë

Hera

Antarë i Respektuar
Ushqimet që stimulojnë gjumin e thellë







Nëse keni probleme të pagjumësisë kronike ose sporadike, e dini se çfarë do të thotë të mos jeni në gjendje të shijoni orët e nevojshme të gjumit për të përballuar ditën. Para se të përdorni ilaçet, mund të përpiqeni të kombinoni gjumin me ushqimin e duhur.

ushqime




Më poshtë rendisim 11 ushqime që ju ndihmojnë të flini më mirë dhe më thellë. Avantazhi i këtyre ushqimeve është se ato nuk kanë asnjë efekt anësor.

Qumësht i ngrohtë. Me sa duket gjyshet tona kishin të drejtë: një filxhan qumësht i ngrohtë ndihmon në pajtimin e gjumit falë triptofanit, një aminoacid që është thelbësor për formimin e melatoninës dhe serotoninës.

Qershi. Një studim i fundit ka treguar që ata që vuajnë nga pagjumësia kronike përfitojnë nga konsumimi i dy gotave me lëng qershie në ditë. Qershitë përmbajnë melatonin, një substancë që rregullon ciklet e gjumit.

Marule. Përmban alkaloide me efekte qetësie të butë. Përgatitni një çaj bimor duke zierë pjesën qendrore të një marule organike në gjysmë litër ujë. Piheni 20 minuta para se të flini.

Banane. Kaliumi dhe vitamina B6 e këtij fruti promovojnë gjumin e thellë. Hani një banane një orë para se të flini.

Arra. Ato janë një burim i shkëlqyeshëm i triptofanit dhe magnezit, të dyja thelbësore për më shumë gjumë.

Fara liri. Përveç që janë të pasura me triptofan, farat e lirit përmbajnë acide yndyrore omega 3, të cilat përmirësojnë gjendjen shpirtërore.

Bajame. Ato gjithashtu janë veçanërisht të pasura me triptofan dhe magnez dhe ndihmojnë në pajtimin e gjumit.

Spinaqi. Është i pasur me magnez, i cili ka një veprim të lehtë qetësues.

Tërshëra. Është një nga burimet më të pasura të triptofanit dhe është e pasur me karbohidrate, të cilat ndihmojnë në lëshimin e serotoninës.

Drithëra. Ato janë një burim i shkëlqyeshëm i vitaminës B6, thelbësore për prodhimin e melatoninës. Mund t’i hani, me pak qumësht të ngrohtë, para se të shkoni në shtrat.

Kivi. Një studim i kryer në vitin 2011 tregoi se ngrënia e këtij fruti para se të flini ndihmon në kombinimin e gjumit të thellë. /Burimi: Revista Psikologjia/






 

NeVertiti

Kohe & Stine
Staf në FV.AL
PEr arrat nuk jam shume e sigurte.
Qumshti dihet tashme.
Paskan harruar edhe kamomilin.
 
Top