Vitaminat më të dobishme kundër lodhjes së pranverës

Sirius.

Sapiosexual!

Pranvera me ditët e para të ngrohta dhe ndryshimet e papritura të klimës, shpesh sjell me vete bezdi të vogla, duke përfshirë përgjumje, qetësi dhe vështirësi në përqendrim. Sikleti është i zakonshëm për të gjitha moshat dhe nuk kursen fëmijët dhe të rinjtë: të gjithë mund të ndihmojmë njëri-tjetrin me pak përpjekje, duke përfituar nga ilaçet që natyra na vë në dispozicion, duke filluar me fruta dhe perime sezonale, të pasura me vitamina për të cilat trupi ynë ka nevojë.
Vitaminat janë një aleat i fuqishëm për shëndetin dhe energjinë: një dietë e shëndetshme dhe e ekuilibruar duhet t’i garantojë të gjitha, sepse ato luajnë një rol të rëndësishëm në mbajtjen e trupit tonë në shëndet të plotë. Disa, megjithatë, meritojnë më shumë vëmendje në këtë moment të ndryshimit të sezonit.

VITAMINAT E GRUPIT B – Ata janë një familje e mirë ushqyese dhe shumë të rëndësishme: në pranverë, veçanërisht B1, B2, B6 dhe B12 nuk duhet të mungojnë. Roli i tyre është ta bëjnë më efikase asimilimin e karbohidrateve dhe proteinave: detyra e tyre është të transformojnë ushqimin që hamë në energji, duke marrë pjesë aktive në proceset e metabolizmit. Një furnizim i duhur me këto vitamina lejon që muskujt dhe sistemi nervor të kenë gjithë vitalitetin e duhur. Për të siguruar vitaminat B, duhet të konsumojmë bishtajore dhe embrion gruri, të pasura me vitaminë B1; perime, maja, qumësht dhe e bardha e vezës për B2; drithëra integrale, bishtajore dhe arra për B6; mish viçi dhe mishra të tjerë të kuq (në sasi të arsyeshme) për B12.

VITAMINA C – Nuk është thelbësore vetëm në muajt e dimrit për të luftuar ftohjet: funksionimi i saktë i sistemit imunitar është thelbësor 12 muaj në vit. Vitamina C ka fuqi antioksiduese dhe për këtë arsye ndihmon në pastrimin e trupit dhe kundërveprimin me plakjen. Është thelbësore për strukturën e kockave dhe kërceve, sistemin muskulor dhe shëndetin e enëve të gjakut. Shpesh ndikon në përthithjen e hekurit. Nëse në muajt e dimrit burimi i parë i kësaj vitamine janë agrumet, në pranverë mund të konsumojmë kivi, luleshtrydhe, pjepra, speca të kuq, perime me gjethe jeshile, domate dhe lakër Brukseli. Është e rëndësishme t’i konsumoni këto ushqime çdo ditë, sepse trupi ynë nuk mund ta ruajë vitaminën duke e “grumbulluar” atë. Është gjithashtu mirë të konsumoni perime të papërpunuara sepse vitamina C është termolabile, domethënë shkatërrohet gjatë gatimit.

VITAMINA A – Vitamina A njihet mbi të gjitha si një mik dhe promovon rritjen e indeve të ndryshme, parandalon tharjen dhe ulçerimin e kornesë, por në përgjithësi rrit rezistencën ndaj infeksioneve dhe lufton ndjenjën e lodhjes dhe nervozizmit. Ajo gjithashtu ka aftësinë për të luftuar në mënyrë efektive proceset e plakjes së qelizave dhe për të mbajtur të shëndetshme lëkurën dhe mukozat. Perimet me ngjyrë të verdhë dhe portokalli, perimet me gjethe jeshile, qumështi dhe derivatet e tij, mëlçia, vezët dhe peshku janë të pasura me të.

VITAMINA E – Ka veti të rëndësishme antioksiduese, prandaj kundërvepron veprimin e radikalëve të lirë, përgjegjës për plakjen qelizore. Përveç kësaj, parandalon acarimin e lëkurës dhe rrit forcën e muskujve dhe rezistencën ndaj lodhjes. Së fundmi, ndihmon në parandalimin e rënies së aftësive njohëse duke mbrojtur indet e trurit. Është gjithashtu efektiv në lëkurë: produktet kozmetike që përmbajnë sasi të mira të saj mund të zvogëlojnë rrudhat, rënien e lëkurës dhe parregullsitë e saj. Burime të mira të vitaminës E janë drithërat, embrionet e grurit, bishtajoret, perimet jeshile, arrat, lajthitë, bajamet, farat e vajit.

VITAMINA D – Ne kemi gjithmonë nevojë për të, për shëndetin e mirë të kockave dhe dhëmbëve, por, meqenëse nuk mund ta marrim me ushqim, pranvera dhe vera janë stinët në të cilat ne mund të fillojmë ta gjejmë atë natyrshëm, thjesht duke u ekspozuar ndaj rrezeve të diellit. Kjo nuk do të thotë të kaloni orë të tëra në diell, duke rrezikuar edhe djegien apo probleme të tjera: thjesht ne mund të përfitojmë nga ditët me diell për të ekspozuar jo vetëm fytyrën, por edhe krahët dhe këmbët, për të paktën tridhjetë minuta në ditë, pas pushimit të dimrit në të cilin kemi qenë të detyruar të bëjmë pa të ose ta marrim me anë të shtesave. Përveç një fytyre të bukur rozë dhe një gjendje të mirë shpirtërore, ne do të sigurojmë gjithë vitaminën D që na nevojitet.

/Psikologji
 

Summertime

Antarë i Respektuar
Me kete vitaminen D nuk e di pse nuk i kemi punet shume mire ne shqiptaret. Pavaresisht diellit qe kemi pothuaj gati gjithe vitin perseri kemi pamjaftueshmeri.
 
  • Më pëlqen
Reactions: Ivy

Legally_Sweet

Ain’t no sunshine when she’s gone
Staf në FV.AL
Mos e ke pak 1000-she vitaminen D
Jo nuk eshte pak. 400 IU rekomandohet ne dite. Une po marr shum me shum se ktu s'ka diell, por s'dua ta teproj me me shume se 1000.
 
  • Më pëlqen
Reactions: Ivy

Loverboy

мαи ωιтн α мιѕѕιои

Legally_Sweet

Ain’t no sunshine when she’s gone
Staf në FV.AL
Eshte efekti i mbylljes. ??

Kur hapet irlanda?
Kte them dhe une, kjo mbyllja na ka demoralizuar dhe dembelizuar pak. ?
Nga Maji thone qe do hapen dyqane dhe parukeri, por te shofim si do eci vaksinimi. ?
 

Loverboy

мαи ωιтн α мιѕѕιои
E kam prish tani qe po punoj nga shpia. Po me merr n'qaf Netflixi ?

Eh, kjo eshte njera nder arsyet pra. Po te flas nga pervoja, ti e din me mire prap.
 
Top