Zakonet e përditshme që ju bëjnë të shëndosheni

NeVertiti

~Kohe & Stine~

Zakonet e përditshme që ju bëjnë të shëndosheni​

Ju nuk keni ngrënë ushqim të shpejtë dhe ëmbëlsira për një kohë të gjatë, stërviteni rregullisht dhe përpiqeni të humbni peshë… por kilet e tepërta vazhdojnë të qëndrojnë. Në fakt, shumica e njerëzve thjesht nuk e kuptojnë që ritualet e tyre të zakonshme të mëngjesit mund t’i pengojnë ata të kenë trupin e ëndrrave.
1615030151680.png


Ju nuk keni ngrënë ushqim të shpejtë dhe ëmbëlsira për një kohë të gjatë, stërviteni rregullisht dhe përpiqeni të humbni peshë… por kilet e tepërta vazhdojnë të qëndrojnë. Në fakt, shumica e njerëzve thjesht nuk e kuptojnë që ritualet e tyre të zakonshme të mëngjesit mund t’i pengojnë ata të kenë trupin e ëndrrave.

abitudini-mattutine-che-fanno-ingrassare-500x309.jpg

Ne kemi mbledhur 5 zakone të mëngjesit nga të cilat duhet të hiqni dorë tani.

  1. Ju flini shumë
Me shumë pak gjumë, trupi juaj ka më shumë të ngjarë të prodhojë kortizolin që është përgjigjes për stresin, i cili rrit oreksin. Sidoqoftë, gjumi i tepërt mund të mos jetë shumë më i mirë për ju. Sipas një studimi të fundit nga revista PLOS One, fjetja më shumë se 10 orë në natë mund të çojë në një BMI më të lartë. Nuk është çudi që mjekët rekomandojnë të flini 7 deri në 9 orë çdo ditë.

  1. Ju përgatiteni në errësirë
Hapni grilat ose perdet menjëherë pas zgjimit. Një studim në revistën PLOS One zbuloi se valët e dritës herët në mëngjes rrisin metabolizmin dhe ndihmojnë trupin të zgjohet. Edhe 20-30 minuta dritë dite janë të mjaftueshme për të ndikuar BMI-në tuaj.

  1. Ju nuk e rregulloni shtratin
Mund të tingëllojë e çuditshme, por është e vërtetë. Një studim nga Fondacioni Kombëtar i Gjumit i SHBA zbuloi se njerëzit që raportuan se rregullonin shtratin raportuan gjithashtu se bënin gjumë më të mirë. Mbi të gjitha, gjumi i shëndetshëm është mënyra optimale për një peshë të shëndetshme.

  1. Ju harroni të peshoheni
Studiuesit e Universitetit Cornell kanë treguar se peshimi ditor është një teknikë e suksesshme që inkurajon humbjen e peshës. Koha më e mirë për të shkelur peshoren është në mëngjes para se të hani ose pini ndonjë gjë. Meqenëse humbni peshën e ujit brenda natës, do të merrni numrin më të saktë.

  1. Ju hani shumë pak për mëngjes
Studiuesit e Universitetit të Tel Avivit insistojnë që ju duhet ta përkëdhelni veten me një vakt të shijshëm në mëngjes. Në fakt, një mëngjes i ekuilibruar që përmban 600 kalori proteina, karbohidrate dhe pak ëmbëlsira do ta bëjë më të lehtë për ju që të qëndroni në dietën tuaj ditore.

b; psikollogjia
 
Top