• Mirësevini tek Forumi Virtual

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diksutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti.

    Regjistrimi është plotësisht falas në komunitetin tonë, pasi të regjistrohesh do të gëzosh shumë të drejta si të japesh mendimin tënd në një diskutim, të hapësh një diksutim tëndin, të komunikosh me anëtarët e tjerë të komunitetit në mënyrë private, të marësh pjesë dhe të votosh në konkursin e poezisë dhe të fotografisë dhe shumë opsione të tjera... duke përdorur mënyrën më të thjeshtë dhe të sigurtë për tu rregjistruar
    GOOGLE Microsoft Yahoo

    Për cdo problem mos hezitoni të na " KONTAKTONI ".

Zakonet shkatërruese në jetën e njeriut

Hera

Antarë i Respektuar
[h=1]Zakonet shkatërruese në jetën e njeriut[/h]
Zakonet e këqija ose si njihen ndryshe veset janë të vështira për t’u çliruar.

Dhe çfarë është edhe më e vështirë për t’u kuptuar është fakti se ne jemi të varur prej tyre edhe pse e dimë mjaft mirë se mund të na shkaktojnë dëme jo të vogla në shëndet.


Habit adoleshenti, thërret striptisten në shkollë
Madje shpesh nga një abuzim i tillë mund të vijë edhe një vdekje e hershme. Para se të deklaronin publikisht se këto aktivitete ishin të dëmshme, studiuesit analizuan grupe të mëdha njerëzish gjatë periudhave të gjata kohore.

Në një nga këto studime, të publikuara këtë javë në revistën Journal of American Heart Association, shkencëtarët gjetën lidhjet shqetësuese mes sasisë së lartë të sodës së konsumuar dhe një vdekjes të hershme.

Dhe në një përmbledhje të dy studimeve të publikuara në të njëjtën revistë vitin e kaluar, kërkuesit zbuluan pesë zakone që duken ngushtësisht të lidhura me një jetëgjatësi shumë më të shkurtër.

Ja një vështrim i përgjithshëm mbi zakonet më të dëmshme për shëndetin tonë:

1) Pirja e pijeve me sheqer dhe ushqimi i gatshëm

Pije sode, lëngje dhe pije të tjera të ëmbla duket se ngarkojnë trupin tonë me një barrë të rëndë jo vetëm në kg që shtohen po edhe në rreziqet që mund të na kanosen në të ardhmen.

Në fakt, një studim 34-vjeçar i më shumë se 118.000 njerëzve arriti në përfundimin se sa më shumë sheqertë konsumojnë njerëzit aq më shumë do të vdisnin nga probleme të tilla si probleme me zemër. Megjithatë një vështrim i tillë nuk është definitiv dhe kjo nuk do të thotë që pijet e ëmbla janë vetëm të këqija për shëndetin.

2) Pirja e duhanit

Pirja e duhanit vret kjo tashmë nuk është aspak një risi përkundrazi është mëse e ditur botërisht dhe përsëri duhani konsumohet me të njëjtin intensitet anë e mbanë botës. Asnjë zakon tjetër nuk ka qenë aq i lidhur me vdekjen.

Përveç kancerit, pirja e duhanit shkakton sëmundje të zemrës, goditje në tru, sëmundje të mushkërive, diabet dhe sëmundje kronike obstruktive pulmonare, që përfshin emfizemën dhe bronkit kronik, sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve (CDC).

Duhanpirësit thithin duhan dhe katran të djegur së bashku me metale toksike, të tilla si kadmiumi dhe beriliumi, si dhe elementë të tillë si nikeli dhe kromi të cilat të gjitha grumbullohen natyrshëm në gjethet e uzinës së duhanit.

3) Qëndrimi ulur për një kohë të gjatë në karrige

Në përgjithësi, qëndrimi ulur për periudha të gjata kohore duket të jetë i tmerrshëm për shëndetin tuaj.

Të lëvizësh trupin vazhdimisht është një faktor themelor në sigurimin e mirëqënies së organizmit dhe ndihmon në një shëndet të mirë për të gjithë. Pra është një element çelës për nga rëndësia për secilin prej nesh.

Një ushtrim i mirë për t’u kryer do të ishte me siguri aerobia e cila është ilaç për zemrën dhe trurin e njeriut.

Ushtrime të tilla do të ishin të mjaftueshme për 20 ose 30 minuta çdo ditë.

4) Duke qenë mbipeshë ose nën peshë

Njerëzit që peshojnë mbi ose nën mesataren duket se përballen me një rrezik pak më të lartë të vdekjes nga një varg shkaqesh, sipas një studimi të madh të kohëve të fundit që vlerësoi peshën e njerëzve duke përdorur një masë të quajtur indeksi i trupit (BMI).

Hulumtuesit pëlqejnë të përdorin BMI për vlerësim të shpejtë të grupeve të mëdha të njerëzve. Në përgjithësi, një BMI midis 18.5 dhe 24.9 konsiderohet brenda “vargut të shëndetshëm” për të rriturit mbi moshën 20 vjeçare, sipas CDC.

Me fjalë të tjera, njerëzit që kishin BMI që ishin ose mbi ose nën “gamën e shëndetshme” jetonin një jetë më të shkurtër se njerëzit me BMI brenda rrezes së përcaktuar.

5) Përdorimi i tepërt i alkoolit

ثshtë e vështirë të përcaktohet lidhja e saktë midis pirjes dhe shëndetit të përgjithshëm. Pak alkool (të tilla si një ose dy gota në ditë) duket të jenë në rregull. Madje thuhet se mund të kemi edhe përfitime nga kjo gjë por nëse konsumojmë më tepër se kaq gradualisht do të na kthehen kundër.

Ka një diferencim të vogël i cili vjen me bazë anatominë dhe strukturën trupore te meshkujt dhe femrat. Për femrat 8 pije në javë janë të tepërta ndërsa për meshkujt 15 të tilla.
 
Top